Volkswagen bere Čínu útokem, v Pekingu představil 9 nových modelů

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 24. dubna 2018, 15:45 Google+

Volkswagen důsledně pokračuje v produktové a technické ofenzivě na svém nejdůležitějším trhu. Jen v průběhu roku 2018 bude v Číně představeno devět nových modelů. Na autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu slaví premiéru nová generace modelu Lavida, lídra v segmentu kompaktních sedanů, a nový Volkswagen CC, v Číně vyráběná verze modelu Arteon. Volkswagen kromě toho dává na autosalonu najevo své ambice v důležitém segmentu SUV novými modely Touareg a T-Roc. Volkswagen nabízí také pohled do vzdálenější budoucnosti studií I.D. VIZZION, limuzíny vyšší třídy s elektrickým pohonem a funkcí autonomní jízdy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Lavida

Volkswagen Lavida | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen byl s téměř 3,2 milionu prodaných vozidel v roce 2017 nejúspěšnější značkou v Číně. Tento úspěch pokračuje i v roce 2018. Více než 750 000 dodaných vozidel v prvním čtvrtletí představuje další nárůst o 8,6 procenta v porovnání se stejným obdobím předchozího roku. Volkswagen hodlá své silné postavení upevnit spuštěním rozsáhlé iniciativy pro čínský trh s titulem „Move forward“. Produktová řada bude kompletně modernizována a výrazně rozšířena do dalších segmentů trhu. Nabídku doplní také velký počet tzv. New Energy Vehicles, která jsou vybavena hybridním pohonem s možností externího nabíjení nebo zcela elektrickým pohonem.

Na největším čínském autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu je středem pozornosti klasický segment sedanů, který hraje v Číně i nadále velmi důležitou roli. Jeho lídrem je již řadu let Volkswagen Lavida. Pro tento kompaktní sedan se jen v roce 2017 rozhodlo 450 000 zákazníků. Zcela nová generace přesvědčí čistým designérským stylem a výrazně větší nabídkou vnitřního prostoru. Nový model Lavida vychází z modulární platformy MQB pro vozy koncernu Volkswagen s motorem uloženým vpředu napříč a využívá všechny její přednosti z hlediska hospodárného pohonu a moderních informačních, zábavních a asistenčních systémů.

Premiéru slaví rovněž nový Volkswagen CC, v Číně vyráběná verze modelu Arteon. V Evropě úspěšný model se splývavou zádí nadchne svým expresivním designem a navzdory elegantním liniím ve stylu kupé nabízí pozoruhodně velký vnitřní prostor a mimořádný komfort. Nový model CC tak zaujímá v prémiovém segmentu limuzín nezaměnitelné postavení.

Již před několika týdny byl v Pekingu představen zcela nový Touareg. Nová vlajková loď značky Volkswagen slaví nyní v Číně výstavní premiéru. Segment SUV tvoří v Číně již 44 procent celkového trhu a jeho podíl i nadále zřetelně roste. Volkswagen výrazně rozšiřuje svou přítomnost i v této oblasti trhu ofenzivou modelů SUV. Kromě nového modelu Touareg budou v roce 2018 uvedeny na trh ještě další tři modely. Mezi nimi bude také čínská verze modelu T-Roc, která slaví v Pekingu výstavní premiéru. Nový model bude uveden na čínský trh ve třetím čtvrtletí 2018 a od evropské specifikace se odlišuje mimo jiné prodlouženým rozvorem.

Volkswagen prezentuje v Pekingu výhled na trvale udržitelnou mobilitu budoucnosti studií I.D. VIZZION. Více než pětimetrový sedan je budoucím top modelem rodiny zcela elektricky poháněných modelů I.D. a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022. Studie je přitom již připravena na autonomní jízdu. Inovativní ovládací a informační systémy pracují s intuitivní hlasovou komunikací a rozšířenou realitou.

Premiéra nové generace modelu Volkswagen Lavida, který se v Číně těší velké oblibě | zdroj: youtube.com

I.D. VIZZION vychází z nově vyvinuté modulární platformy MEB pro vozy s elektrickým pohonem a dokládá technickou všestrannost tohoto konstrukčního základu, jehož prostřednictvím lze pokrýt téměř všechny segmenty od kompaktních modelů přes SUV až po MPV nebo velkou limuzínu. První modely na základě MEB budou uvedeny na trh v Evropě a v Číně v roce 2020. Jen pro svůj největší trh plánuje Volkswagen deset zcela elektrických modelů do roku 2023. Volkswagen očekává, že v roce 2025 vyrobí a prodá v Číně 650 000 plně elektricky poháněných automobilů.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen bere Čínu útokem, v Pekingu představil 9 nových modelů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

reklama

Doporučujeme

Ford Fiesta ST míří na český trh, ceny začínají od 522 900 Kč

Ford Fiesta ST míří do českých showroomů. Základ startuje na půl milionu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

  2. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  3. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  4. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  5. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  6. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud