Toyota oblékla Hilux do nové zbroje, Gladiator se nezalekne žádné výzvy

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 11. dubna 2018, 16:05 Google+

Novozélandská Toyota oblékla model Hilux do nové zbroje. Na místním veletrhu Mystery Creek Fieldays se legendární pickup představil v bohaté terénní výbavě, která sklidila úspěch tak velký, že se automobilka rozhodla po vzoru této koncepční verze připravit novou limitovanou sérii Hilux Gladiator.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota Hilux Gladiator

Toyota Hilux Gladiator | foto: Toyota

Sdílejte článek

“Zkonstruovali jsme Hilux Gladiator Concept speciálně pro stánek Toyoty na veletrhu Mystery Creek Fieldays, abychom ukázali široké možnosti tohoto modelu. Zájem veřejnosti nás ohromil a nadchl,“ říká Spencer Morris, produktový ředitel Toyota New Zealand.

Koncepční Hilux Gladiator vznikl ve spolupráci s firmou Retro Vehicle Enhancements na základě modelu Hilux SR5 s pohonem 4WD. Tuning zahrnoval lifting zavěšení a dvacetipalcová kola s terénními pneumatikami. Agresivně vyhlížející zavěšení tvoří terénní celek s ochrannými rámy a navijákem, ochranným krytem olejové vany, šnorchlem a rozšířenými blatníky. K tomu všemu přibyla ještě LED světla na střeše a také grafika s logem Gladiator.

Styl Gladiatorovi dodává speciální čalounění z červené kůže, detaily ve stylu uhlíkového vlákna a koberečky s logem Gladiator. Některé další části dosud čekají na homologaci. Spencer Morris však ujistil, že Hilux Gladiator, který se představí na autosalonech, bude oproti koncepční verzi praktičtější. Morrisova je také přesvědčen, že zákazníci budou z nové verze pickupu Toyoty nadšení.

Toyota Hilux 8. generace debutovala v Evropě roku 2016. Zatím poslední model se vyznačuje odolnější konstrukcí rámu a provedením interiéru ve standardu SUV. Automobil má větší terénní možnosti, zpevněnou skříň s nosností až 1000 kg a motor D-4D 2.4 s turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek (VTG) a intercoolerem, odpovídající normě Euro 6. Hilux vybavený šestirychlostní manuální převodovkou zrychlí z 0 na 100 km/h během 12,8 s, v případě verze s šestistupňovým automatem na to potřebuje 13,2 s.

Vytisknout

Diskuze: Toyota oblékla Hilux do nové zbroje, Gladiator se nezalekne žádné výzvy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Naštvaný podnikatel se rozhodl vybudovat si dálniční sjezd ke svému obchodu

Privátní sjezd z dálnice? Stát mu chtěl zlikvidovat podnikání, tuhle reakci…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud