Volkswagen Passat patří na evropských trzích k premiantům ve svém segmentu, ovšem jeho současná podoba je stará téměř čtyři roky. Nelze se tedy divit, že se automobilka rozhodla pro omlazující kůru - a její výsledky spatříme ještě letos.
Oznámení o příchodu faceliftovaného Passatu učinil během výroční konference Herbert Diess, ředitel automobilky. Podle jeho slov bude nový Volkswagen Passat součástí nové modelové ofenzívy, která bude celkem zahrnovat 22 modelů, z nichž 9 bude cílit výhradně na čínský trh.
"Přepracovaný Passat pro evropské zákazníky už je připraven. Jako obvykle bude dostupný v karosářském provedení kombi a chybět nebudou ani hybridní modely" uvedl během svého proslovu Diess. Podle všeho by však neměl chybět ani poměrně oblíbený Alltrack, který je určen do lehčího terénu.
A zatím co v Evropě slaví Passat úspěchy, za oceánem je situace poměrně jiná. Nízký zájem o tento model dokonce přinutil automobilku omezit jeho výrobu. Problém je však nejspíš v tom, že zatím co evropský Passat 8. generace využívá modulární platformu MQB, americký příbuzný se ji dočká až s novou generací.
Kromě omlazeného Passatu však zákazníci Volkswagenu nedočkavě vyhlíží ještě jeden model: novou generaci Volkswagenu Touareg, který se oficiálně představí 23. března na autosalonu v Pekingu. Na další žhavou novinku, která mezi lidmi vzbuzuje úžas a nedočkavost, si ale počkáme o něco déle. První SUV automobilky VW se stahovací střechou, T-Roc Cabriolet, totiž dorazí až z kraje roku 2020.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.