Segment SUV a crossoverů se stahovací střechou není zrovna na raketovém vzestupu, přesto se nám podle posledních informací brzy představí jeho nový zástupce. Navzdory zaměření na elektrifikaci a praktičnost totiž automobilka Volkswagen dala zelenou modelu T-Roc kabriolet.
Součástí nové modelové ofenzívy automobilky Volkswagen, kterou jsou v posledních letech převážně SUV a koncepty elektromobilů, se brzy stane i SUV se stahovací střechou T-Roc kabriolet - jeho jméno však stále není jisté. Vznik tohoto modelu už však vedení automobilky podle webu CarScoops potvrdilo a následně vydalo jeho první skicu.
Výroba nového modelu by měla být zahájena kolem roku 2020 v německé továrně Osnabruck, která je druhou největší výrobní halou automobilky. V továrně, která zaměstnává cca 2300 zaměstnanců, se již dříve vyráběl Golf Cabriolet a nyní zde probíhá výroba modelu VW Tiguan nebo Porsche Cayman. Kvůli výrobě nového modelu však bude potřeba investice v částce cca 80 milionů Euro.
"Volkswagen se pomalu proměňuje v značku zaměřenou na SUV. T-Roc už nyní stanovil nové standardy v segmentu kompaktních SUV a model se stahovací střechou by mohl nabídnout i větší emoce", pronesl Herbert Diess výkonný ředitel automobilky VW.
Pokud už automobilka plánovala vývoj tohoto modelu delší dobu, je docela možné, že by nás s ním mohla překvapit na autosalonu v Ženevě. Zde se prozatím očekává pouze nový elektrický koncept prémiového elektrického sedanu I.D. Vizzion.
Co se SUV z produkce Volkswagenu týče, automobilka již dříve uvedla, že do roku 2020 chce nabídnout až 20 modelů z tohoto segmentu. Tou dobou už by mělo být cca 40 % všech prodaných vozidel právě ze segmentu SUV.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?