S novou hybridní studií vozu Škoda Vision X nabízí česká automobilka výhled do dalšího rozvoje její modelové palety. Koncept městského crossoveru přenáší charakteristické prvky úspěšných SUV modelů značky Škoda do dalšího segmentu. Škoda Vision X bude mít světovou premiéru na ženevském autosalonu 2018
S kompaktními proporcemi se Škoda Vision X představuje jako ideální společník pro aktivní městský životní styl. Exteriér se vyznačuje precizními liniemi a jasnými konturami povrchu, které podtrhují dynamický charakter studie vozu s hybridním pohonem, lakované v odstínu barvy FlexGreen. Sportovní akcent vozu dodává střecha v kontrastním antracitovém odstínu. Mohutný vzhled vozu dodávají výrazné nárazníky, robustní prahy, velká panoramatická prosklená střecha a dvacetipalcová hliníková kola. Inspirací pro ostřejší design bylo tradiční řemeslné umění českých sklářů.
Zcela nový designový jazyk je patrný v interiéru vozu Škoda Vision X. Opticky dominuje široká, ergonomicky konturovaná přístrojová deska s volně stojícím barevným displejem, jehož prostřednictvím lze rychle a intuitivně ovládat služby infotainmentu a konektivity. Osvětlené prvkyz broušeného křišťálu v souhře s barevným displejem vytváří zajímavé světelné efekty.
S vozem Škoda Vision X představuje česká automobilka svou vizi moderního městského crossoveru. Díky rozšíření úspěšné rodiny kategorie SUV o třetí model chce značka Škoda oslovit a zaujmout novou cílovou skupinu. Rozšíření nabídky se zaměřením na silně rostoucí egment SUV je významným pilířem Strategie Škoda 2025. Do roku 2025 bude Škoda Auto vedle vozů s čistě elektrickým pohonem mít v nabídce i plug-in-hybridy. Každý čtvrtý automobil značky Škoda, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?