Po sociálních sítích začala kolovat velice nekvalitní fotografie, která však odhaluje velice kvalitní stroj z italské automobilky Ferrari. Nový model, který by podle všeho měl nést označení 488 GTO, bude zcela revolučním v mnoha ohledech a řidiči si za jeho volantem užijí pocity jako z řízení závodního vozu.
Pod kapotou nového sportovního vozu s motorem uprostřed by se měl totiž objevit zcela evoluční motor V8, který byl převzat ze závodního speciálu 488 Challenge.Ten by měl kromě ohromného výkonu, často se spekuluje o minimálně 700 koních, nabídnout i úsporu váhy, neboť proti standardnímu motoru z modelu 488 GTB by měl být o 10 % lehčí.
Ostatně váha se stala všeobecně důležitým aspektem při navrhování nového modelu. Podle webu CarScoops by totiž nový model 488 GTO měl disponovat zatím největším množstvím karbonových dílů, jaké kdy automobilka do svých silničních vozů montovala.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Full picture of the 488 GTO! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Revealed at the Geneva Motorshow •Not confirmed yet SOME SPECS(NOT CONFIRMED ✔330 KM/H ✔0-60: 2.9-2.6 SEC. ✔700 HP ✔ 3,9L V8 Twinturbo ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Follow to Stay Up to date ✌ •Let me know •?Follow my own account:@gianlucaphotography.nl •?Use my hashtag#⃣#Only_488speciale •Team @ferrariphotopage ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #ferrari488#ferrari488gtb#488#488gtb#488gto#488speciale#spyspot#ferrari#newcar#car#cargram#spycar#ferrari458#458#newferrari#new#l4l#like4likesf4follow#spy#autogespot#carphotography#autoblog#diy#458speciale#f12#599
Z karbonu mají být vyrobeny i nové díly, které by měly výrazným způsobem zlepšit aerodynamiku celého vozu. I v tomto případě se Ferrari inspirovalo od svých závodních modelů a aerodynamika by mohla být až o 20 % lepší. Zároveň pak automobilka instalovala nový systém "Sideship Management" a úpravy se mělo dočkat i řízení a software operující s dvou-spojkovou převodovkou.
Nová hardcore verze Ferrari by se mohla oficiálně představit již na autosalonu v Ženevě, ovšem nedávno zveřejněné fotky naznačují, že prezentace pro uzavřený okruh lidí již proběhla.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.