Po sociálních sítích začala kolovat velice nekvalitní fotografie, která však odhaluje velice kvalitní stroj z italské automobilky Ferrari. Nový model, který by podle všeho měl nést označení 488 GTO, bude zcela revolučním v mnoha ohledech a řidiči si za jeho volantem užijí pocity jako z řízení závodního vozu.
Pod kapotou nového sportovního vozu s motorem uprostřed by se měl totiž objevit zcela evoluční motor V8, který byl převzat ze závodního speciálu 488 Challenge.Ten by měl kromě ohromného výkonu, často se spekuluje o minimálně 700 koních, nabídnout i úsporu váhy, neboť proti standardnímu motoru z modelu 488 GTB by měl být o 10 % lehčí.
Ostatně váha se stala všeobecně důležitým aspektem při navrhování nového modelu. Podle webu CarScoops by totiž nový model 488 GTO měl disponovat zatím největším množstvím karbonových dílů, jaké kdy automobilka do svých silničních vozů montovala.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Full picture of the 488 GTO! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Revealed at the Geneva Motorshow •Not confirmed yet SOME SPECS(NOT CONFIRMED ✔330 KM/H ✔0-60: 2.9-2.6 SEC. ✔700 HP ✔ 3,9L V8 Twinturbo ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Follow to Stay Up to date ✌ •Let me know •?Follow my own account:@gianlucaphotography.nl •?Use my hashtag#⃣#Only_488speciale •Team @ferrariphotopage ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #ferrari488#ferrari488gtb#488#488gtb#488gto#488speciale#spyspot#ferrari#newcar#car#cargram#spycar#ferrari458#458#newferrari#new#l4l#like4likesf4follow#spy#autogespot#carphotography#autoblog#diy#458speciale#f12#599
Z karbonu mají být vyrobeny i nové díly, které by měly výrazným způsobem zlepšit aerodynamiku celého vozu. I v tomto případě se Ferrari inspirovalo od svých závodních modelů a aerodynamika by mohla být až o 20 % lepší. Zároveň pak automobilka instalovala nový systém "Sideship Management" a úpravy se mělo dočkat i řízení a software operující s dvou-spojkovou převodovkou.
Nová hardcore verze Ferrari by se mohla oficiálně představit již na autosalonu v Ženevě, ovšem nedávno zveřejněné fotky naznačují, že prezentace pro uzavřený okruh lidí již proběhla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.