Po sociálních sítích začala kolovat velice nekvalitní fotografie, která však odhaluje velice kvalitní stroj z italské automobilky Ferrari. Nový model, který by podle všeho měl nést označení 488 GTO, bude zcela revolučním v mnoha ohledech a řidiči si za jeho volantem užijí pocity jako z řízení závodního vozu.
Pod kapotou nového sportovního vozu s motorem uprostřed by se měl totiž objevit zcela evoluční motor V8, který byl převzat ze závodního speciálu 488 Challenge.Ten by měl kromě ohromného výkonu, často se spekuluje o minimálně 700 koních, nabídnout i úsporu váhy, neboť proti standardnímu motoru z modelu 488 GTB by měl být o 10 % lehčí.
Ostatně váha se stala všeobecně důležitým aspektem při navrhování nového modelu. Podle webu CarScoops by totiž nový model 488 GTO měl disponovat zatím největším množstvím karbonových dílů, jaké kdy automobilka do svých silničních vozů montovala.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Full picture of the 488 GTO! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Revealed at the Geneva Motorshow •Not confirmed yet SOME SPECS(NOT CONFIRMED ✔330 KM/H ✔0-60: 2.9-2.6 SEC. ✔700 HP ✔ 3,9L V8 Twinturbo ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ •Follow to Stay Up to date ✌ •Let me know •?Follow my own account:@gianlucaphotography.nl •?Use my hashtag#⃣#Only_488speciale •Team @ferrariphotopage ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #ferrari488#ferrari488gtb#488#488gtb#488gto#488speciale#spyspot#ferrari#newcar#car#cargram#spycar#ferrari458#458#newferrari#new#l4l#like4likesf4follow#spy#autogespot#carphotography#autoblog#diy#458speciale#f12#599
Z karbonu mají být vyrobeny i nové díly, které by měly výrazným způsobem zlepšit aerodynamiku celého vozu. I v tomto případě se Ferrari inspirovalo od svých závodních modelů a aerodynamika by mohla být až o 20 % lepší. Zároveň pak automobilka instalovala nový systém "Sideship Management" a úpravy se mělo dočkat i řízení a software operující s dvou-spojkovou převodovkou.
Nová hardcore verze Ferrari by se mohla oficiálně představit již na autosalonu v Ženevě, ovšem nedávno zveřejněné fotky naznačují, že prezentace pro uzavřený okruh lidí již proběhla.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?