Infiniti odhalilo nové QX50, jeho motor přináší další technickou evoluci

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 24. listopadu 2017, 11:32 Google+

Jen krátce před oficiální premiérou na autosalonu v Los Angeles představila automobilka Infiniti novou generaci SUV QX50, které se bude moci pochlubit revolučním motorem se schopností nabídnout úspornost i maximální výkon.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Infiniti QX50

Infiniti QX50 | foto: Infiniti

Sdílejte článek

Design nové generace modelu QX50 se velmi úzce drží předlohy, kterou byl koncept QX50 ze začátku tohoto roku. Ve skutečnosti jsou jedinými rozdíly jen odlišné světlomety, pár chromových rámečků a také nové malé přívody vzduchu pod světlomety.

Při bočním pohledu si pak stejně jako u konceptu můžeme všimnout černých lemů blatníků a chromového lemování oken svažujícího se od A sloupku směrem dozadu. Díky tomu vůz dostává výraznou elegantní a možná až lehce sportovní siluetu.

Pod karoserií se událo hned několik novinek, počínaje inovovaným šasi s pohonem dvou kol a o 23% vyšší tuhostí až po zcela nový motor označovaný VC-Turbo. Tento přeplňovaný čtyřválec totiž disponuje technologií proměnného kompresního poměru v rozsahu 8:1 pro sportovní jízdu až po 14:1 pro maximálně úspornou jízdu. 

Při plně využitém potenciálu se motor může pochlubit výkonem 268 koní a 300 Nm točivého momentu. Ve spojení s CVT převodovkou zvládá akceleraci z 0 na 100 km/h předokolka v čase 6.7 sekundy a čtyřkolka za 6.3 sekundy.

Podobně jako řada dalších nových modelů z produkce Nissan, i nové Infiniti QX50 nabízí pokročilý autonomní systém ProPILOT, který je schopen kontrolovat řízení, akceleraci a brzdění na dálnicích. Více informací o modelu se dočkáme pravděpodobně ještě v průběhu dnešního dne.

Vytisknout

Diskuze: Infiniti odhalilo nové QX50, jeho motor přináší další technickou evoluci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

S Audi R8 se neztratíte ani v zasněžených Tatrách

Supersportem do zasněžených Tater? Audi R8 V10 Plus se zimy nebojí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud