Zaplaví čínské elektromobily evropské ulice? První odvážný už odkryl karty

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 9. října 2017, 10:00 Aktualizováno 9.10.2017, 10:19 Google+

Čínská automobilka Cherry je pro většinu evropské populace velkou neznámou, ovšem to by se prý mělo brzy změnit. Tato automobilka by totiž ráda již brzy pronikla na evropské trhy s celou paletou svých elektromobilů. Co konkrétního víme o jejich plánech?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Exeed TX

Exeed TX | foto: Chery

Sdílejte článek

V rozhovoru pro magazín AutoCar se o plánech automobilky rozpovídal její výkonný ředitel Anning Chen, podle jehož slov hodlá značka přivést na evropské trhy hned několik elektrifikovaných vozidel. Těšit se tak můžeme na micro-hybridy, hybridy, plug-in hybridy a dokonce i na čistě elektrická vozidla BEV (battery electric vehicles).

První vozidlo se na evropském trhu objeví zhruba mezi lety 2019 až 2020, ponese název TX a distribuováno bude pod novou značkou Exeed. Přesně tento vůz se před několika týdny objevil na autosalonu ve Frankfurtu a to rovnou ve své Plug-in hybridní variantě, která nabízela baterie o kapacitě 12 kWh a čistě elektrický dojezd cca 69 kilometrů.

Až se SUV objeví na trhu, mělo by být podle webu CarScoops dostupné jak s manuální šestistupňovou převodovkou, tak se sedmistupňovým automatem s dvojitou spojkou. Velkou otázkou však zůstává nejen kompletní paleta motorizací, ale také úroveň zpracování a cena. Oba faktory totiž budou pro evropské zákazníky zásadní.

Na odhalení dalších modelů, které chce Chery do Evropy přivést, si ale budeme muset ještě počkat.

Vytisknout

Diskuze: Zaplaví čínské elektromobily evropské ulice? První odvážný už odkryl karty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lucie Borhyová je více než rok spojena s DS. Jejím novým strojem je DS 7 Crossback E-TENSE

Lucie Borhyová je spojena s DS. Ukázala zářivý úsměv a svůj nový vůz

Mercedes-Benz C 200 je stále ještě poměrně moderní, dobře vypadající, spolehlivý a za slušné peníze

TEST: Mercedes Benz C 200 kompressor W204 - praktický elegán pro každý den za příznivou cenu

Peugeot 205 GTI

Restaurování ikony malých Hot Hatch

Renault Megane R. S.

Nový Renault Mégane R.S. má výkon 300 koní

Hyundai Ioniq EV

Názor českých podnikatelů a řidičů v rozsáhlém průzkumu. Elektromobilita v celé své "kráse"

Bývalý šampion F1 Nico Rosberg si test elektrického ID.R užil dešti navzdory

Bývalý šampion F1 dal jasný vzkaz, když vystoupil z ID.R po deštivém testu

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Nejslabší Enyaq iV 60 míří do předprodeje. Cena je ale stále nad "magickou" hranicí

Papamobil Toyota Mirai

Papež dostal nový papamobil. Konstrukce nepřekvapí, pohon ale ano

Toyota otevřela nový showroom v Mostě

Toyota rozšiřuje své zastoupení na našem trhu

Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT

Test Hyundai i30 kombi 1,4 T-GDI DTC All Inclusive, oblíbený český kombík se loučí ve vrcholné formě

BMW 4 Cabrio začíná na českém trhu s cenou 1 319 500 Kč s motorem o výkonu 135 kW (184 k)

BMW 4 Cabrio má ceny pro český trh. Mění trochu strategii, na první pohled to ale není znát

HoppyGo

Prodeje nových aut nadále klesají, roste zájem o jejich předplatné

DS3 Crossback 1,5 BlueHDi

Vyplatí se jet po dálnici za kamionem? Pokus číslo 2

Peugeot Partner

Test Peugeot Partner 1,5 BlueHDi 130, užitkáč s výkonem "jedničkové" Fabie RS

Nový Peugeot 208

Britský časopis WHAT CAR? vybral malý elektromobil roku

reklama

Doporučujeme

HILLY, Toyota Hilux by Carlex Design, project Pickup Design

Profesionální úpravy se dočkala i Toyota Hilux. Jak se vám líbí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Názor českých podnikatelů a řidičů v rozsáhlém průzkumu. Elektromobilita v celé své "kráse"

  2. TEST: Mercedes Benz C 200 kompressor W204 - praktický elegán pro každý den za příznivou cenu

  3. Bývalý šampion F1 dal jasný vzkaz, když vystoupil z ID.R po deštivém testu

  4. Restaurování ikony malých Hot Hatch

  5. Nový Renault Mégane R.S. má výkon 300 koní

  6. Nejslabší Enyaq iV 60 míří do předprodeje. Cena je ale stále nad "magickou" hranicí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud