Okolo obnovení výroby vozů BMW s označením CLS se vedou řeči již několik let, ovšem vždy šlo jen o domněnky či zbožná přání. Tomu je teď ale konec, neboť o osudu modelů CLS padlo konečně rozhodnutí - vyrábět se budou.
V rozhovoru pro časopis Road&Track to potvrdil sám šéf sportovní divize BMW M Frank Van Meel. Podle jeho slov nahradí označení CSL (Coupe Sport Light) v současnosti používané značení GTS, které je v posledních letech užíváno u vozů BMW M4. CSL se tak opět vrátí na vrchol "potravního" řetězce sportovních vozů BMW a bude označovat to nejlepší sportovní náčiní, jaké může automobilka nabídnout.
Pod označením CSL i nadále zůstane značení CS (Coupe Sport), které bude také reprezentovat "sportovní" náčiní, ovšem se čtyřmi sedadly a mnohem vyšším komfortem pro běžné cestování. Pod modely CS pak i nadále zůstávají klasické modely M či modely M Competition Pack.
Debatě na téma "Jaké modely označení CSL dostanou?" se Van Meel snažil celou dobu vyhnout, nakonec ale naznačil, že se nikdy nedočkáme takto upraveného modelu X5 M. SUV tedy vypadávají ze hry, ovšem podle všeho se Van Meel nebránil sedanům s označením CSL, což by mohlo vydláždit cestu pro vozy jako M3 či M5 CSL, jak uvádí web CarScoops.
Jedním z prvních modelů, který by se mohl znaku CSL dočkat, se zřejmě stane nová výkonná varianta modelu M2 Coupe, ovšem prozatím nejde o potvrzenou informaci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.