Maserati zveřejnilo první oficiální snímky omlazeného modelu Ghibli, jehož premiéra teprve proběhne zítra, 25.08. na Chengdu Motor Show. Kromě omlazovací kůry se však Maserati dostalo i nové technologické výbavy, díky které by automobilka měla vstoupit do světa autonomních vozidel.
Jaké změny se tedy u modelu Ghibli odehrály? Vůz dostal zcela nový přední nárazník a upravenou masku, kterou nyní zdobí mnohem více chromových doplňků. Pokud se podíváme za přední kola, pak nově nalezneme dole na nárazníku nápis "GranLusso".
V zadní části se také událo pár změn, ovšem jsou méně výrazné. Jednou z nich je například nový nárazník s difuzorem v barvě vozu, díky čemuž by Maserati mělo získat "ostřejší rysy", než měl jeho předchůdce.
Zatímco na první pohled jsou změny víceméně mírné, Maserati se chlubí výrazným pokrokem v oblasti aerodynamiky. Mimo to ale došlo i na úpravy v oblasti elektroniky a technologie. Jednou z takových je například instalace nových LED světlometů s funkcí denního svícení,
Pokud jsme se dostali k technologiím, je také důležité zmínit, že řidič by měl mít k dispozici i řadu nových asistenčních systémů. Bohužel k nim nemáme žádné konkrétní specifikace, ale Maserati již údajně naznačilo, že společnost díky nim vstoupila do světa "autonomního řízení", jak informoval web CarScoops.
Co se týče pohonných jednotek, zde by k žádným změnám docházet nemělo. Zákazník si tak může vybrat mezi dvěma benzínovými dvakrát přeplňovanými motory V6 3.0 litru s výkonem 350 / 410 koní. K dispozici zůstává i starý známý naftový motor 3.0 litru V6 o výkonu 275 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?