Automobilka BMW odhalila jen chvíli před Frankfurtským autosalonem svou speciální edici BMW 7 "Edition 40 Jahre", která oslavuje luxus, eleganci i dynamiku, kterou již 40 let vozy této řady svým majitelům nabízí.
Exkluzivní edice vozů BMW řady 7 "40 Jahre" bude vyjímečná již na první pohled. Na výběr totiž bude pouze ze dvou barev, přičemž každá vozu dodá na jeho eleganci i luxusu.
První metalická barva nese název BMW Individual Frozen Silver a vyznačuje se progresivním akcentem a její hedvábněm matným leskem, zatímco druhá, pojmenovaná BMW Individual Petrol Mica, v sobě snoubí tradici nenápadných a elegantních odstínů modré barvy, používané na luxusních sedanech BMW.
Kromě exkluzivní barvy však vůz dostane i kompletní aerodynamický M-paket, leskle černé doplňky BMW Shadow Line a 20 palcová kola z lehké slitiny BMW Individual s paprsky ve tvaru písmene V. Dalším designovým prvkem interiéru jsou výhradně pro výroční model určené pečeti na krytech B sloupků a prazích dveří
Interiér vozu je vybaven těmi nejvybranějšími materiály a může být čalouněn kůží v kombinaci bílá Smoke White/hnědá Cohiba nebo bílá Smoke White/černá s ručně tkaným lemováním v bílé barvě. Všech 200 vyrobených vozů bude vybaveno komfortními sedadly v přední i zadní řadě, výročními pečetěmi a polštářky z bílé kůže Smoke White.
Výroční edice bude v nabídce od října 2017 se standardním nebo prodlouženým rozvorem, a to se všemi šesti-, osmi- a dvanáctiválcovými motory, které jsou pro BMW řady 7 k dispozici, a také s volitelným inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive a ve verzi BMW iPerformance s plug-in hybridním pohonem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?