Blížící se Lexus LC F, který hodlá automobilka vypustit na svět během roku 2019, si nebere malé cíle. Podle poslední informací se totiž zdá, že hodlá konkurovat nejvýkonnější verzi Nissanu GT-R Nismo, nebo Mercedesu-AMG GT.
Japonský motoristický web "Best Car Web" přinesl informace, podle které by chce automobilka Lexus nabídnout ve svém připravovaném modelu LC F výkon rovnající se Nissanu GT-R a zároveň komfort, který se bude rovnat BMW řady 6.
Standardní Lexus LC 500 se v současné době nabízí s atmosferickým osmiválcem o objemu 5.0 L, nebo s hybridním 3.5 litrovým motorem V6. Pokud se však automobilka bude chtít vyrovnat Nissanu GT-R, pravděpodobně bude muset sáhnout po výkonnějším agregátu, kterým by se mohl stát například přeplňovaný osmiválec o výkonu 600 koní. Taková porce by pak neměla problémy s žádnou konkurencí.
Pokud však stavíte výkonný stroj, nelze jen přidávat výkon. Vítanou změnou by bylo i snižování hmotnosti, o tom však vedení Lexusu v současné době podle webu CarScoops mlčí.Sluší se však připomenout, že současná generace Lexusu LC s motorem V8 váží 1,9 tuny, což je hodně.
S váhou měl potíže i model RC F, kterému byla jeho váha neustále vytýkána. Pokud by se však Lexus ze svých chyb poučil a naordinoval modelu LC F dietu, mohla by to být další cesta k úspěchu.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?