Blížící se Lexus LC F, který hodlá automobilka vypustit na svět během roku 2019, si nebere malé cíle. Podle poslední informací se totiž zdá, že hodlá konkurovat nejvýkonnější verzi Nissanu GT-R Nismo, nebo Mercedesu-AMG GT.
Japonský motoristický web "Best Car Web" přinesl informace, podle které by chce automobilka Lexus nabídnout ve svém připravovaném modelu LC F výkon rovnající se Nissanu GT-R a zároveň komfort, který se bude rovnat BMW řady 6.
Standardní Lexus LC 500 se v současné době nabízí s atmosferickým osmiválcem o objemu 5.0 L, nebo s hybridním 3.5 litrovým motorem V6. Pokud se však automobilka bude chtít vyrovnat Nissanu GT-R, pravděpodobně bude muset sáhnout po výkonnějším agregátu, kterým by se mohl stát například přeplňovaný osmiválec o výkonu 600 koní. Taková porce by pak neměla problémy s žádnou konkurencí.
Pokud však stavíte výkonný stroj, nelze jen přidávat výkon. Vítanou změnou by bylo i snižování hmotnosti, o tom však vedení Lexusu v současné době podle webu CarScoops mlčí.Sluší se však připomenout, že současná generace Lexusu LC s motorem V8 váží 1,9 tuny, což je hodně.
S váhou měl potíže i model RC F, kterému byla jeho váha neustále vytýkána. Pokud by se však Lexus ze svých chyb poučil a naordinoval modelu LC F dietu, mohla by to být další cesta k úspěchu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?