Blížící se Lexus LC F, který hodlá automobilka vypustit na svět během roku 2019, si nebere malé cíle. Podle poslední informací se totiž zdá, že hodlá konkurovat nejvýkonnější verzi Nissanu GT-R Nismo, nebo Mercedesu-AMG GT.
Japonský motoristický web "Best Car Web" přinesl informace, podle které by chce automobilka Lexus nabídnout ve svém připravovaném modelu LC F výkon rovnající se Nissanu GT-R a zároveň komfort, který se bude rovnat BMW řady 6.
Standardní Lexus LC 500 se v současné době nabízí s atmosferickým osmiválcem o objemu 5.0 L, nebo s hybridním 3.5 litrovým motorem V6. Pokud se však automobilka bude chtít vyrovnat Nissanu GT-R, pravděpodobně bude muset sáhnout po výkonnějším agregátu, kterým by se mohl stát například přeplňovaný osmiválec o výkonu 600 koní. Taková porce by pak neměla problémy s žádnou konkurencí.
Pokud však stavíte výkonný stroj, nelze jen přidávat výkon. Vítanou změnou by bylo i snižování hmotnosti, o tom však vedení Lexusu v současné době podle webu CarScoops mlčí.Sluší se však připomenout, že současná generace Lexusu LC s motorem V8 váží 1,9 tuny, což je hodně.
S váhou měl potíže i model RC F, kterému byla jeho váha neustále vytýkána. Pokud by se však Lexus ze svých chyb poučil a naordinoval modelu LC F dietu, mohla by to být další cesta k úspěchu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?