Blížící se Lexus LC F, který hodlá automobilka vypustit na svět během roku 2019, si nebere malé cíle. Podle poslední informací se totiž zdá, že hodlá konkurovat nejvýkonnější verzi Nissanu GT-R Nismo, nebo Mercedesu-AMG GT.
Japonský motoristický web "Best Car Web" přinesl informace, podle které by chce automobilka Lexus nabídnout ve svém připravovaném modelu LC F výkon rovnající se Nissanu GT-R a zároveň komfort, který se bude rovnat BMW řady 6.
Standardní Lexus LC 500 se v současné době nabízí s atmosferickým osmiválcem o objemu 5.0 L, nebo s hybridním 3.5 litrovým motorem V6. Pokud se však automobilka bude chtít vyrovnat Nissanu GT-R, pravděpodobně bude muset sáhnout po výkonnějším agregátu, kterým by se mohl stát například přeplňovaný osmiválec o výkonu 600 koní. Taková porce by pak neměla problémy s žádnou konkurencí.
Pokud však stavíte výkonný stroj, nelze jen přidávat výkon. Vítanou změnou by bylo i snižování hmotnosti, o tom však vedení Lexusu v současné době podle webu CarScoops mlčí.Sluší se však připomenout, že současná generace Lexusu LC s motorem V8 váží 1,9 tuny, což je hodně.
S váhou měl potíže i model RC F, kterému byla jeho váha neustále vytýkána. Pokud by se však Lexus ze svých chyb poučil a naordinoval modelu LC F dietu, mohla by to být další cesta k úspěchu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.