Mezi automobilkami poslední dobou upadá zájem o účinkování na autosalonech a stále častěji se objevují na akcích, které mají spojitost s moderními technologiemi. Porsche však posunulo mantinely ještě dál, když představilo nové Porsche 911 GT2 RS na herní výstavě E3.
Místo vyčkávání na některou z velkých motoristických show se Porsche rozhodlo zvolit si pro představení nového modelu herní výstav. Ve spolupráci s Microsoftem a Turn 10 Studios tak překvapili návštěvníky 2017 Xbox E3 konference.
Nejde ale o náhodu. Porsche i tým vývojářů, stojících za vznikem hry Forza Motorsport 7, chtěli tímto krokem oslavit nově navázanou spolupráci. Příštích šest let tak budou tyto dvě společnosti spolupracovat a na obalu hry Forza Motorsport 7 se objeví právě nová 911 GT2 RS, která je jedním z nejsilnějších vozů Porsche 911 které kdy společnost vyrobila.
Ačkoliv nemáme konkrétní specifikace o pohonném ústrojí ani o výkonech, podle informací z AutomobileMag by pod kapotou tohoto stroje mělo být ustájeno více než 640 koní. Ty by měly cválat z upraveného plochého šestiválce o objemu 3,8 litru, kterému nechybí přeplňování. Díky nízké váze by navíc tohle Porsche mohlo zvládnouz akceleraci z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny.
GT2 RS už sice byla dříve viděna během testování na Nurburgringu, takto zblízka a detailně si ji však mohli prohlédnout až návštěvníci herní výstavy E3. Ačkoliv je smutné, že automobilky klasické autosalony opouštění, jejich přechod na podobné akce je plně pochopitelný. Chtějí zkrátka oslovit nové fanoušky, kteří by se sami od sebe na autosalon nevypravili.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?