Nový elektromobil z dílny společnosti Fisker, s názvem EMotion, konečně odhalil svou tvář. Stalo se tak na Twitterovém účtu samotného Henrika Fiskera. Podle jeho slov má jít o ten vůbec nejpokročilejší elektromobil na trhu.
Tohle je oficiálně první fotka nového elektromobilu Fisker Karma. Pokud máte pocit, že svým vzhledem se od svého konkurenta v podobě Tesly příliš neliší, nejste úplně daleko od pravdy. Většina elektromobilů totiž využívá podobného tvaru karoserie pro zachování co nejlepší aerodynamiky. Narozdíl od většina konkurentů ale nabídne tzv. "Butterfly doors".
Fisker EMotion: World's most advanced EV. 400 mile + range, 9 min fast charging, autonomous & connected. Very proud of what we are creating! pic.twitter.com/7xWneZwMaT
— Henrik Fisker (@FiskerOfficial) 10. června 2017
Henrik Fisker zveřejnil první fotku EMotion na svém Twitterovém účtu a dodal, že dojezd tohoto vozidla bude činit přes 400 mil (643 km +) a nabíjení nebude trvat déle než devět minut - to ale samozřejmě záleží na zdroji, který majitel k napájení použije.
I tak ale půjde o technologicky velmi pokročilý stroj. Mimo jiné se máme dočkat i autonomních funkcí, kterým bude pomáhat LIDAR v přední masce. O jaký stupeň autonomního řízení půjde jsme se ale nedozvěděli.
I tak ovšem vypadá Fisker velmi zdařile. Pozor si však bude muset dát na Teslu, která neustále roste na žebříčcích popularity a finanční hodnoty.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?