Nový elektromobil z dílny společnosti Fisker, s názvem EMotion, konečně odhalil svou tvář. Stalo se tak na Twitterovém účtu samotného Henrika Fiskera. Podle jeho slov má jít o ten vůbec nejpokročilejší elektromobil na trhu.
Tohle je oficiálně první fotka nového elektromobilu Fisker Karma. Pokud máte pocit, že svým vzhledem se od svého konkurenta v podobě Tesly příliš neliší, nejste úplně daleko od pravdy. Většina elektromobilů totiž využívá podobného tvaru karoserie pro zachování co nejlepší aerodynamiky. Narozdíl od většina konkurentů ale nabídne tzv. "Butterfly doors".
Fisker EMotion: World's most advanced EV. 400 mile + range, 9 min fast charging, autonomous & connected. Very proud of what we are creating! pic.twitter.com/7xWneZwMaT
— Henrik Fisker (@FiskerOfficial) 10. června 2017
Henrik Fisker zveřejnil první fotku EMotion na svém Twitterovém účtu a dodal, že dojezd tohoto vozidla bude činit přes 400 mil (643 km +) a nabíjení nebude trvat déle než devět minut - to ale samozřejmě záleží na zdroji, který majitel k napájení použije.
I tak ale půjde o technologicky velmi pokročilý stroj. Mimo jiné se máme dočkat i autonomních funkcí, kterým bude pomáhat LIDAR v přední masce. O jaký stupeň autonomního řízení půjde jsme se ale nedozvěděli.
I tak ovšem vypadá Fisker velmi zdařile. Pozor si však bude muset dát na Teslu, která neustále roste na žebříčcích popularity a finanční hodnoty.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.