Celosvětová premiéra modelu Karoq se nezadržitelně blíží. Automobilka Škoda Auto předvede nástupce úspěšného Yetiho tento čtvrtek ve Stockholmu. Pokud ale nemáte čas cestovat tam a zpět, máme pro vás radu.
Protože automobilka myslí i na své příznivce, kteří nemají možnost nebo čas cestovat až do Stockholmu, bude z odhalení vysílat přímý přenos.
Ten začne v 19:00 a potrvá cca 45 minut. Sledovat ho můžete buď na stránkách Škoda Auto, nebo přímo na našem webu, kde včas zveřejníme odkaz.
Automobilka si pro nový model přichystala nové motory i řadu nových technologií. Mezi nimi nechybí poprvé použitý digitální přístrojový štít v automobilu Škoda a světlomety s LED technologií.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.