S blížícím se datem odhalení nás automobilka Škoda Auto zásobuje dalšími materiály o nově nastupujícím kompaktním SUV Škoda Karoq, které se stane nástupcem velmi oblíbeného modelu Škoda Yeti.
Dnes ráno automobilka Škoda uvolnila řadu několika fotografií, které sice neukazují celek, ovšem dávají nám možnost nahlédnout na zajímavé detaily vozu.
Detaily přední ani zadních svítilen nejsou ničím novým. Škoda zkrátka sází na svůj "Crystal design" s ostře řezanými rysy. Čelní světlomety dostaly full LED technologii. Model Karoq se naštěstí vyhnul nové módě dělených svítilen, které u modelu Škoda Octavia rozdělily společnost. Zadní svítilny dostaly LED prvky a je na nich patrné klasické Škodovácké C.
Zajímavější jsou ale obrázky z interiéru. Na prvním vidíme DSG převodovku s označením 4x4, což není nic překvapivého v případě SUV, které se doposud na všech videích prezentovalo na nezpevněných cestách. Za převodovkou je skupina 4 přepínačů a "páčka" elektronické parkovací brzdy.
Nejzajímavější je pak pohled na palubní desku, Té dominuje infotainment systém, tlačítka pro ovládání ventilátoru jsou umístěna pod ním. V levém horním rohu ale můžeme vidět i část štítu přístrojů. Ten je poprvé v historii Škoda Auto digitální.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?