Je běžnou praxí, že automobilky v konečné fázi vývoje zkouší své nové modely přímo na silnicích, přímo v provozu. Dnes byl takto spatřen vůz, který by mohl v budoucnu nést označení Škoda Karoq.
Reportérům magazínu Aktu.cz se podařilo pořídit tyto záběry na dálnici D11, poblíž Prahy
Jak jsme vás informovali již dříve, pro vyjádření na téma Yeti nebo Karoq jsme si zavolali přímo do Škoda Auto. Ačkoliv byl tiskový mluvčí Škodovky pro český trh poměrně skoupý na slovo, dozvěděli jsme se, že jméno Karoq, které se dostalo do médií, je jen jedno z mnohých, o kterých se ve Škodě rozhoduje.
Konečné rozhodnutí by však mělo padnout do tří týdnů. "Myslím si, že v horizontu tří týdnů bude známo nebo rozhodnuto. Těch variant je několik a já ji v tuhle chvíli sám nevím," uvedl pro AutoRoad.cz mluvčí Škody pro český trh Vítězslav Pelc.
Tou dobou bychom tedy mohli získat i oficiální tiskovou zprávu. Zda půjde o nástupce současného Yetiho nebo úplně nový model však stále není jasné.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?