Je běžnou praxí, že automobilky v konečné fázi vývoje zkouší své nové modely přímo na silnicích, přímo v provozu. Dnes byl takto spatřen vůz, který by mohl v budoucnu nést označení Škoda Karoq.
Reportérům magazínu Aktu.cz se podařilo pořídit tyto záběry na dálnici D11, poblíž Prahy
Jak jsme vás informovali již dříve, pro vyjádření na téma Yeti nebo Karoq jsme si zavolali přímo do Škoda Auto. Ačkoliv byl tiskový mluvčí Škodovky pro český trh poměrně skoupý na slovo, dozvěděli jsme se, že jméno Karoq, které se dostalo do médií, je jen jedno z mnohých, o kterých se ve Škodě rozhoduje.
Konečné rozhodnutí by však mělo padnout do tří týdnů. "Myslím si, že v horizontu tří týdnů bude známo nebo rozhodnuto. Těch variant je několik a já ji v tuhle chvíli sám nevím," uvedl pro AutoRoad.cz mluvčí Škody pro český trh Vítězslav Pelc.
Tou dobou bychom tedy mohli získat i oficiální tiskovou zprávu. Zda půjde o nástupce současného Yetiho nebo úplně nový model však stále není jasné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.