Je to jen pár dní, co se světu ukázal snad nejšílenější Dodge historie. Challenger SRT Demon toho zvládne hodně a bez střechy by své posádce připravil pořádné tornádo v kabině.
Když pomineme absenci střechy, o kterou se postaral skrze počítačový program designér X-Tomi Design, pod kapotou vozu je ukryt motor s objemem 6,2 litru. Na rozdíl od už tak nabušené verze Hellcat je tady však větší kompresor s tlakem zvýšeným z 11,6 psi na 14,5 psi a majitel dostane při zakoupení hned dva klíčky.
Ten černý vydoluje z motoru "jen" 507 koní, ovšem s tím červeným se podaří odemknout 820 koní. V případě více jak 100 oktanového paliva pak na stejný režim motor nabídne 851 koní. Zadní náprava tak bude mít skrze speciální sprinterské pneumatiky a osmistupňovou automatickou převodovku hodně práce.
V rámci úbytku hmotnosti pak došlo na odstranění zadních sedaček a také sedadla spolujezdce. Dokonce zde chybí rádio a manuálně nastavitelný volant. V případě otevřené verze Convertible však nic z toho stejně nevyužijete. Otázkou tak je, zda s tímhle provedením výrobce nakonec opravdu přijde.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?