Toyota výrazně individualizuje design svých automobilů, a to nejen v Evropě, ale především v Americe. Poznat je to třeba podle výrazné přední části s charakteristickým „nosem“ Ta se objevila u sedanu Camry a nyní ji dostává i MPV Sienna.
V Evropě relativně neznámé velké MPV, v USA ale bestseller. To je Toyota Sienna, která po vzoru RAV4, C-HR, Yarise a především Camry dostala novou přední část. Ta je zajímavá jakýmsi „nosem“, který nese logo automobilky. Zvětšen byl dále nasávací otvor v přední části, prostor okolo mlhovek a celkově sportovnější vzezření dodává decentní splitter pro všechny nabízené výbavové verze. Rozšířena byla dále paleta nabízených barev, nižší hladinu vibrací a hluku, přenášenou do interiéru, zajišťují laminované čelní sklo u verze SE, respektive akustická boční skla vpředu u linie Limited.
Uvnitř je nový infotainment Entune 3.0, který již u základních výbavových verzích nabídne GPS navigaci. Vyšší linie pak mají systém Entune Audio Plus se 4G LTE připojením na internet nebo WiFi hotspotem. Příplatkovým prvkem (u verze Limited standard) je audiosystém JBL s technologiemi Clari-Fi a Sound Staging, případně 10,1palcovým subwooferem.
Z dalších praktických změn můžeme vyjmenovat až pět USB portů po celém interiéru, 4,2palcový TFT displej mezi budíky nebo zábavní systém pro zadní řadu sedadel, který bude možné propojit se zařízením s operačním systémem Android. Standardem všech omlazených Sienn se stane bezpečnostní balíček, zahrnující přednárazový systém s detekcí chodců, radarový tempomat, upozornění na vyjetí z jízdního pruhu s asistentem řízení nebo automatické přepínání dálkových světel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?