Výrazný nos nesluší každému. Nová Toyota je toho důkazem

Toyota Sienna vyvolává svým designem kapoty diskuzi
Toyota Sienna vyvolává svým designem kapoty diskuzi, foto: Toyota
AutoRoad.cz 26. března 2017 14:28
Sdílej:

Toyota výrazně individualizuje design svých automobilů, a to nejen v Evropě, ale především v Americe. Poznat je to třeba podle výrazné přední části s charakteristickým „nosem“ Ta se objevila u sedanu Camry a nyní ji dostává i MPV Sienna.

V Evropě relativně neznámé velké MPV, v USA ale bestseller. To je Toyota Sienna, která po vzoru RAV4, C-HR, Yarise a především Camry dostala novou přední část. Ta je zajímavá jakýmsi „nosem“, který nese logo automobilky. Zvětšen byl dále nasávací otvor v přední části, prostor okolo mlhovek a celkově sportovnější vzezření dodává decentní splitter pro všechny nabízené výbavové verze. Rozšířena byla dále paleta nabízených barev, nižší hladinu vibrací a hluku, přenášenou do interiéru, zajišťují laminované čelní sklo u verze SE, respektive akustická boční skla vpředu u linie Limited.

Uvnitř je nový infotainment Entune 3.0, který již u základních výbavových verzích nabídne GPS navigaci. Vyšší linie pak mají systém Entune Audio Plus se 4G LTE připojením na internet nebo WiFi hotspotem. Příplatkovým prvkem (u verze Limited standard) je audiosystém JBL s technologiemi Clari-Fi a Sound Staging, případně 10,1palcovým subwooferem.

Z dalších praktických změn můžeme vyjmenovat až pět USB portů po celém interiéru, 4,2palcový TFT displej mezi budíky nebo zábavní systém pro zadní řadu sedadel, který bude možné propojit se zařízením s operačním systémem Android. Standardem všech omlazených Sienn se stane bezpečnostní balíček, zahrnující přednárazový systém s detekcí chodců, radarový tempomat, upozornění na vyjetí z jízdního pruhu s asistentem řízení nebo automatické přepínání dálkových světel.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?