Stánek značky Chevrolet se na autosalonu v Ženevě chlubí nebezpečně zeleným Camarem s přízviskem Track Concept. Jedná se o ideální stroj pro každodenní provoz a zároveň se podle Chevroletu dá použít na výlety.
Chevrolet Camaro Track Concept tak vlastně zaplňuje mezeru v nabídce. Podle Chevroletu totiž jde ideální volbu pro náročné řidiče, požadující rychlé sportovní kupé pro každodenní použití na běžných silnicích. Zároveň se ale jedná také o vůz stvořený pro divoké jízdy na závodních okruzích. Může ale něco takového v reálu fungovat?
Tím si nejsme úplně jisti, ale každopádně víme, že pod kapotou se pro všechny případy nachází atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru s výkonem 453 koní při 5700 ot./min a s točivým momentem 617 Nm při 4600 ot./min. Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s možností řazení pádly pod volantem.
Podvozek je opět vybaven tlumiči Magnetic Ride s několika režimy nastavení. Dále disponuje elektronicky řízeným samosvorným diferenciálem a brzdový systém Brembo obsahuje kotouče o průměru 370 mm vpředu a vzadu. O přenos síly se postarají 20palcová kola obutá do pneumatik Goodyear Eagle F1 o rozměru 285/30 ZR20 vpředu a 305/30 ZR20 vzadu.
V interiéru se objevila nová sportovní sedadla Recaro a nový sportovní volant a hliníkové pedály. Zelená novinka bude dostupná na konci letošního roku, a to i na evropském trhu. Cena je však zatím zahalena tajemstvím.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.