Stánek značky Chevrolet se na autosalonu v Ženevě chlubí nebezpečně zeleným Camarem s přízviskem Track Concept. Jedná se o ideální stroj pro každodenní provoz a zároveň se podle Chevroletu dá použít na výlety.
Chevrolet Camaro Track Concept tak vlastně zaplňuje mezeru v nabídce. Podle Chevroletu totiž jde ideální volbu pro náročné řidiče, požadující rychlé sportovní kupé pro každodenní použití na běžných silnicích. Zároveň se ale jedná také o vůz stvořený pro divoké jízdy na závodních okruzích. Může ale něco takového v reálu fungovat?
Tím si nejsme úplně jisti, ale každopádně víme, že pod kapotou se pro všechny případy nachází atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru s výkonem 453 koní při 5700 ot./min a s točivým momentem 617 Nm při 4600 ot./min. Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s možností řazení pádly pod volantem.
Podvozek je opět vybaven tlumiči Magnetic Ride s několika režimy nastavení. Dále disponuje elektronicky řízeným samosvorným diferenciálem a brzdový systém Brembo obsahuje kotouče o průměru 370 mm vpředu a vzadu. O přenos síly se postarají 20palcová kola obutá do pneumatik Goodyear Eagle F1 o rozměru 285/30 ZR20 vpředu a 305/30 ZR20 vzadu.
V interiéru se objevila nová sportovní sedadla Recaro a nový sportovní volant a hliníkové pedály. Zelená novinka bude dostupná na konci letošního roku, a to i na evropském trhu. Cena je však zatím zahalena tajemstvím.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?