Líbí se vám Jaguar F-Pace ale přitom je pro vás dost nevýkonný? Pak si počkejte na letošní podzim. Tehdy se totiž představí jeho ostrá verze SVR.
Nejrychleji prodávaný Jaguar v historii značky a zároveň první zástupce kategorie SUV s kočkou ve znaku totiž aktuálně nabízí nanejvýš 380 koní a to nemusí stačit každému. Ano, třílitrový benzinový šestiválec s kompresorem dovede s F-Pacem ve verzi S dělat divy, ovšem konkurence je stále vpředu.
Proto není divu, že na internet unikly fotografie verze SVR, jenž by měla dostat do vínku 5,0litrový benzinový osmiválec. Podle dobře informovaných zdrojů se očekává výkon 550 koní a vzhledem k vynikajícím jízdním vlastnostem blížícím se běžnému osobáku se z tohoto šíleného Jaguara stane velmi nebezpečný soupeř pro Porsche nebo BMW.
Čas zychlení z nuly na stovku je zatím otázkou, ale předpokládá se hodnota okolo 4 sekund. O maximální nejvyšší rychlosti asi není potřeba diskutovat, v rámci nepsané dohody v základu nepřesáhne 250 km/h. Nový vrchol nabídky F-Pace SVR pak přijde na trh ještě do konce letošního roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.