I když Dodge nabízí aktuálně hodně divoký Challenger Hellcat o výkonu 717 koní, vedení značky to stále nepovažuje za absolutní vrchol. Díky tomu je dost možné, že přijde ještě něco ostřejšího.
Na letošním dubnovém autosalonu v New Yorku se tak nejspíše ukáže Challenger Demon. Nikdo přitom neví, co od něj vlastně očekávat. Podle zákulisních zpráv má být ale mnohem šílenější než aktuální vrchol nabídky tvořený verzí Hellcat.
Nečekejte však nic odlehčeného se závodní klecí v kabině. Verze Demon půjde cestou razantního zvýšení výkonu. Otázkou je, na kolik hodlá Dodge vyladit výkon už nyní šíleně zběsilé jednotky HEMI s osmi válci a výkonem přes 700 koní.
Americká legenda s "démonem" v názvu se má zaměřit na co nejpůsobivější akceleraci v přímce. Je tak dost možné, že v základu se ocitne pohon všech kol, jelikož bez něj by se stovky koní pod kapotou přenesly na silnici o dost hůře. I tak jsme ale zvědavi, co vlastně Dodge letos v dubnu představí.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.