I když Dodge nabízí aktuálně hodně divoký Challenger Hellcat o výkonu 717 koní, vedení značky to stále nepovažuje za absolutní vrchol. Díky tomu je dost možné, že přijde ještě něco ostřejšího.
Na letošním dubnovém autosalonu v New Yorku se tak nejspíše ukáže Challenger Demon. Nikdo přitom neví, co od něj vlastně očekávat. Podle zákulisních zpráv má být ale mnohem šílenější než aktuální vrchol nabídky tvořený verzí Hellcat.
Nečekejte však nic odlehčeného se závodní klecí v kabině. Verze Demon půjde cestou razantního zvýšení výkonu. Otázkou je, na kolik hodlá Dodge vyladit výkon už nyní šíleně zběsilé jednotky HEMI s osmi válci a výkonem přes 700 koní.
Americká legenda s "démonem" v názvu se má zaměřit na co nejpůsobivější akceleraci v přímce. Je tak dost možné, že v základu se ocitne pohon všech kol, jelikož bez něj by se stovky koní pod kapotou přenesly na silnici o dost hůře. I tak jsme ale zvědavi, co vlastně Dodge letos v dubnu představí.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?