I když Dodge nabízí aktuálně hodně divoký Challenger Hellcat o výkonu 717 koní, vedení značky to stále nepovažuje za absolutní vrchol. Díky tomu je dost možné, že přijde ještě něco ostřejšího.
Na letošním dubnovém autosalonu v New Yorku se tak nejspíše ukáže Challenger Demon. Nikdo přitom neví, co od něj vlastně očekávat. Podle zákulisních zpráv má být ale mnohem šílenější než aktuální vrchol nabídky tvořený verzí Hellcat.
Nečekejte však nic odlehčeného se závodní klecí v kabině. Verze Demon půjde cestou razantního zvýšení výkonu. Otázkou je, na kolik hodlá Dodge vyladit výkon už nyní šíleně zběsilé jednotky HEMI s osmi válci a výkonem přes 700 koní.
Americká legenda s "démonem" v názvu se má zaměřit na co nejpůsobivější akceleraci v přímce. Je tak dost možné, že v základu se ocitne pohon všech kol, jelikož bez něj by se stovky koní pod kapotou přenesly na silnici o dost hůře. I tak jsme ale zvědavi, co vlastně Dodge letos v dubnu představí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?