13. ledna následujícího roku se uskuteční autosalon v Tokiu a hlavní hvězdnou stánku značky Subaru se má stát koncept ostrého BRZ v edici STI. My už teď víme, co vše tahle sportovní zadokolka nabídne.
Celý název vozu zní Subaru BRZ STI Sport Concept a zatím je světu dostupný pouze jeden snímek. I z něj je ale patrné, že vůz disponuje agresivnější přední čelní plochou a znáčky STI. Černé kryty zrcátek mají jít ruku v ruce se sportovními tmavými koly z lehké slitiny s 15 paprsky, přičemž za nimi se ukrývají červené brzdové třmeny.
Naopak nevíme, jak moc se změní zadní část, zda se nějak upraví výfuky nebo zda přibudou nějaké extra aerodynamické prvky. Kromě sportovnějšího BRZ STI Sport Concept se pak má vedle toho ukázat také koncepční WRX STI S4 Sport Concept, jenž nahrazuje na tamní prodavanou specifikaci WRX S4.
Kromě toho se u Subaru dějí další věci. Některé zdroje totiž hovoří o uvedení nástupce velkého SUV s názvem Tribeca. To se prodávalo především v USA a mělo tři řady sedadel. Novinka by měla dorazit na konci roku 2018 a zatím se toho nic moc dalšího neví.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.