Přibližně měsíc zpátky se objevila informace o nástupci Volkswagenu CC. Ten má dostat název Arteon a pokud se mu bude dařit, v dohledné době můžeme čekat i jeho další karosářskou verzi.
Tou se má stát elegantní a dynamicky střižený kombík. Má se jednat o něco podobného, co měl v nabídce Mercedes-Benz s modelem CLS Shooting brake. Verze Shooting Brake pak má doplnit nabídku Arteonu, ovšem jen v případě, že jeho klasičtější verze nabere dostatečné prodejní výsledky.
Vše má stát na základě informací ze zdroje, se kterým hovořili redaktoři z britského Autocaru. Podle vedení VW je potřeba nejprve počkat na reakci trhu na standardní Arteon. Následná verze Shooting Brake je podle šéfdesignéra modelu tím pravým ořechovým. Vše ale záleží na klientech, jak moc si novinku s dravým stylem karoserie zamilují.
Co se týče klasického Arteonu, ten by se měl ukázat již v příštím roce na březnovém autosalonu v Detroitu. Ve standardu čekejme modulární platformu MQB, přičemž jeho délka by měla oproti stávajícímu CC narůst o 50 mm. Po stránce motorů nástupce modelu CC dostane vrcholné jednotky ze současného Passatu. Časem se dostane také na plug-in hybridní verzi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.