Zůstane Opel věrný klasice, nebo půjde cestou moderny? Známe budoucnost Corsy i Adama

ar6, 17. prosince 2016, 15:11 Google+

Opel nedávno odhalil ambiciózní plány na příští rok, z nichž už stačil představit novou Insignii Grand Sport. Německému blesku to ale zjevně není dost, proto se rozhodl přijít také se střednědobým plánem, zahrnujícím tři nejmenší modely.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Opel Corsa se příští generace dočká v roce 2019.

Opel Corsa se příští generace dočká v roce 2019. | foto: Opel

Sdílejte článek

Příští rok nás ze světa Opelu čeká vlna crossoverů a SUV. Přijede nejen Crossland X jako sourozenec Mokky X a nástupce Merivy, ale také Grandland X jako alternativa ke Škodě Kodiaq nebo Volkswagenu Tiguan Allspace. Pořád ale bude rok 2017 rokem druhé Insignie. Vedle liftbacku Grand Sport uvidíme i kombi Sports Tourer, a to včetně dobrodružné verze Country Tourer. Ampera-e pak započne svou pouť za čistším životním prostředím.

Opel už má ale plán i na další roky, a stejně jako v případě toho příštího nemá problém se o něj podělit. Tentokrát se to týká modelů Adam, Corsa a Mokka X, jichž se v součtu prodalo zatím 1,5 milionu! 670 tisíc z toho připadá na Corsu, 630 tisíc na Mokku X (před modernizací jen Mokka) a 225 tisíc na Adam. A právě tato trojice zcela určitě dostane nástupce, pravděpodobně dokonce se stejným typem karosérie jako dnes. Stane se tak v roce 2019, a zatímco Mokka X bude vznikat v německém Eisenachu, Corsa a Adam najdou svůj domov ve španělské Zaragoze.

Je to zcela opačná situace než dnes, malé SUV totiž vzniká ve Španělsku, zatímco oba hatchbacky v Německu. Za změnou stojí snaha vedení Opelu o zefektivnění výroby nejen těchto tří modelových řad. Zároveň ani v jedné z továren nepřijdou stávající zaměstnanci o svá místa, což byl jeden z klíčových bodů nedávno podepsané kolektivní smlouvy.

Vytisknout

Diskuze: Zůstane Opel věrný klasice, nebo půjde cestou moderny? Známe budoucnost Corsy i Adama

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Nový Nissan Note Nismo e-Power (2017)

Nissan ukázal další ostrou verzi modelu Note. Je to absolutní vrchol nabídky

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud