Od začátku roku 2017 rozšíří modelovou nabídku vůz Fabia v nové akční edici Trumf. Verze bude určena výhradně pro Českou republiku a kde kdo si bude tuto edici pamatovat u předchůdce Fabie, kterým byla Škoda Felicia.
Fabia Trumf přichází na trh s karoserií hatchback, ovšem za příplatek 30 tisíc korun si budeme moci pořídit i vetší kombík. Základní cena činí u krátké verze 244 900 Kč, u kombíku pak logicky 274 900 Kč. Akční model bude nabízen s paletou zážehových motorů s výkony od 44 kW (60 koní) do 66 kW (90 koní).
K uvedení nového modelu na trh se vyjádřil vedou prodeje značky Škoda Auto, pan Miroslav Bláha. „Škoda Auto chce i nadále zákazníkům přinášet atraktivní nabídky akčních modelů". „Nový akční model FabiaTrumf navazuje na nedávno představený Yeti Trumf. Modely Trumf jsou pak určeny zákazníkům, kteří hledají dobře vybavený vůz za příznivou cenu,“ dodává Miroslav Bláha.
A co vlastně od edice Trumf čekat? Nový stupeň výbavy vychází ze základního výbavového stupně Active, avšak je obohacen o vybrané komfortní a bezpečnostní prvky. Díky tomu tak v základu najde zájemce o vůz klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač MFA či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Nechybí ani kůží potažený volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky.
Krom toho čekejme i rádio Blues, patnáctipalcová kola s ozdobnými kryty Dentro a plnohodnotné rezervní kolo. Pro hatchback jsou k dispozici tři pohonné jednotky: 1,0 MPI s výkony 44 a 55 kW a přeplňovaný agregát 1,2 TSI (66 kW). Fabia Combi Trumf pak nabídne motory 1,0 MPI (55 kW) a 1,2 TSI (66 kW). Všechny motorizace jsou spojeny výhradně s manuálními pětistupňovými převodovkami.
Každého zájemce o vůz jistě potěší, že součástí nabídky akčního modelu Fabia Trumf je také paket Mobilita PLUS s rozšířenými asistenčními službami a zárukou prodlouženou na 5 let nebo 100 tisíc ujetých km v ceně vozu. Pro akční model lze také objednat Předplacený servis, a to jak ve variantě Standard, tak Plus v trvání pěti let a s kilometrovým proběhem až 150 000 km.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?