Od začátku roku 2017 rozšíří modelovou nabídku vůz Fabia v nové akční edici Trumf. Verze bude určena výhradně pro Českou republiku a kde kdo si bude tuto edici pamatovat u předchůdce Fabie, kterým byla Škoda Felicia.
Fabia Trumf přichází na trh s karoserií hatchback, ovšem za příplatek 30 tisíc korun si budeme moci pořídit i vetší kombík. Základní cena činí u krátké verze 244 900 Kč, u kombíku pak logicky 274 900 Kč. Akční model bude nabízen s paletou zážehových motorů s výkony od 44 kW (60 koní) do 66 kW (90 koní).
K uvedení nového modelu na trh se vyjádřil vedou prodeje značky Škoda Auto, pan Miroslav Bláha. „Škoda Auto chce i nadále zákazníkům přinášet atraktivní nabídky akčních modelů". „Nový akční model FabiaTrumf navazuje na nedávno představený Yeti Trumf. Modely Trumf jsou pak určeny zákazníkům, kteří hledají dobře vybavený vůz za příznivou cenu,“ dodává Miroslav Bláha.
A co vlastně od edice Trumf čekat? Nový stupeň výbavy vychází ze základního výbavového stupně Active, avšak je obohacen o vybrané komfortní a bezpečnostní prvky. Díky tomu tak v základu najde zájemce o vůz klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač MFA či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Nechybí ani kůží potažený volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky.
Krom toho čekejme i rádio Blues, patnáctipalcová kola s ozdobnými kryty Dentro a plnohodnotné rezervní kolo. Pro hatchback jsou k dispozici tři pohonné jednotky: 1,0 MPI s výkony 44 a 55 kW a přeplňovaný agregát 1,2 TSI (66 kW). Fabia Combi Trumf pak nabídne motory 1,0 MPI (55 kW) a 1,2 TSI (66 kW). Všechny motorizace jsou spojeny výhradně s manuálními pětistupňovými převodovkami.
Každého zájemce o vůz jistě potěší, že součástí nabídky akčního modelu Fabia Trumf je také paket Mobilita PLUS s rozšířenými asistenčními službami a zárukou prodlouženou na 5 let nebo 100 tisíc ujetých km v ceně vozu. Pro akční model lze také objednat Předplacený servis, a to jak ve variantě Standard, tak Plus v trvání pěti let a s kilometrovým proběhem až 150 000 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.