Automobilka Opel pilně v těchto týdnech testuje novou Insignii, která má za cíl vylepšit svou dosavadní reputaci a co nejvíce přitížit konkurenci. Moc by se jí to ale nepodařilo, kdyby se společně s tím nechystala na trh i rodinná verze Insignia Grand Sport
Jestli vás zajímá, jak nový zástupce značky vypadá, jistě by mohl někoho zaujmout odkaz na fotografie. Právě zde jsou detailní snímky praktičtější verze Insignie. Díky maskovací folii toho sice moc nevidíme, ale z dosavadních zpráv již víme, že Opel nadělí vozidlu chytré přední světlomety Matrix LED.
Zatímco německá automobilka představila technologii na letošním ročníku modelu Astra, větší Insignia dostane o něco lepší verzi s celkem 32 LED diodami. Ty budou poskytovat skvělý světelný tok, díky čemuž se zlepší viditelnost v nočních hodinách až na 400 metrů. To ale stále není vše.
Zástupce středně velkých Opelů dostane stejně jako liftback novou platformu, díky čemuž by měl vůz oproti současné verzi zhubnout přibližně o 175 kg. To je víc než vítaný krok, jelikož aktuální generace zrovna nepatří mezi lehká auta.
Oproti Astře čekejme o něco málo kvalitnější materiály v kabině, její odlišné provedení a také výbava dozná značného vylepšení. Ve srovnání se současnou verzí Sport Tourer dojde k prodloužení rozvoru o 9 centimetrů, o jeden centimetr bude širší rozchod náprav a do délky novinka naroste o 5,5 centimetru.
Prostřednictvím portfolia značek koncernu GM dostane nadcházející Insignia Grand Sport dvojčata v podobě Holdenu Commodore a Buicku Regal. Každý z nich je přitom určen pro jiný světový trh, první pro Austrálii a další pro USA.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?