Automobilka Opel pilně v těchto týdnech testuje novou Insignii, která má za cíl vylepšit svou dosavadní reputaci a co nejvíce přitížit konkurenci. Moc by se jí to ale nepodařilo, kdyby se společně s tím nechystala na trh i rodinná verze Insignia Grand Sport
Jestli vás zajímá, jak nový zástupce značky vypadá, jistě by mohl někoho zaujmout odkaz na fotografie. Právě zde jsou detailní snímky praktičtější verze Insignie. Díky maskovací folii toho sice moc nevidíme, ale z dosavadních zpráv již víme, že Opel nadělí vozidlu chytré přední světlomety Matrix LED.
Zatímco německá automobilka představila technologii na letošním ročníku modelu Astra, větší Insignia dostane o něco lepší verzi s celkem 32 LED diodami. Ty budou poskytovat skvělý světelný tok, díky čemuž se zlepší viditelnost v nočních hodinách až na 400 metrů. To ale stále není vše.
Zástupce středně velkých Opelů dostane stejně jako liftback novou platformu, díky čemuž by měl vůz oproti současné verzi zhubnout přibližně o 175 kg. To je víc než vítaný krok, jelikož aktuální generace zrovna nepatří mezi lehká auta.
Oproti Astře čekejme o něco málo kvalitnější materiály v kabině, její odlišné provedení a také výbava dozná značného vylepšení. Ve srovnání se současnou verzí Sport Tourer dojde k prodloužení rozvoru o 9 centimetrů, o jeden centimetr bude širší rozchod náprav a do délky novinka naroste o 5,5 centimetru.
Prostřednictvím portfolia značek koncernu GM dostane nadcházející Insignia Grand Sport dvojčata v podobě Holdenu Commodore a Buicku Regal. Každý z nich je přitom určen pro jiný světový trh, první pro Austrálii a další pro USA.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.