Automobilka Opel pilně v těchto týdnech testuje novou Insignii, která má za cíl vylepšit svou dosavadní reputaci a co nejvíce přitížit konkurenci. Moc by se jí to ale nepodařilo, kdyby se společně s tím nechystala na trh i rodinná verze Insignia Grand Sport
Jestli vás zajímá, jak nový zástupce značky vypadá, jistě by mohl někoho zaujmout odkaz na fotografie. Právě zde jsou detailní snímky praktičtější verze Insignie. Díky maskovací folii toho sice moc nevidíme, ale z dosavadních zpráv již víme, že Opel nadělí vozidlu chytré přední světlomety Matrix LED.
Zatímco německá automobilka představila technologii na letošním ročníku modelu Astra, větší Insignia dostane o něco lepší verzi s celkem 32 LED diodami. Ty budou poskytovat skvělý světelný tok, díky čemuž se zlepší viditelnost v nočních hodinách až na 400 metrů. To ale stále není vše.
Zástupce středně velkých Opelů dostane stejně jako liftback novou platformu, díky čemuž by měl vůz oproti současné verzi zhubnout přibližně o 175 kg. To je víc než vítaný krok, jelikož aktuální generace zrovna nepatří mezi lehká auta.
Oproti Astře čekejme o něco málo kvalitnější materiály v kabině, její odlišné provedení a také výbava dozná značného vylepšení. Ve srovnání se současnou verzí Sport Tourer dojde k prodloužení rozvoru o 9 centimetrů, o jeden centimetr bude širší rozchod náprav a do délky novinka naroste o 5,5 centimetru.
Prostřednictvím portfolia značek koncernu GM dostane nadcházející Insignia Grand Sport dvojčata v podobě Holdenu Commodore a Buicku Regal. Každý z nich je přitom určen pro jiný světový trh, první pro Austrálii a další pro USA.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?