Automobilka Opel pilně v těchto týdnech testuje novou Insignii, která má za cíl vylepšit svou dosavadní reputaci a co nejvíce přitížit konkurenci. Moc by se jí to ale nepodařilo, kdyby se společně s tím nechystala na trh i rodinná verze Insignia Grand Sport
Jestli vás zajímá, jak nový zástupce značky vypadá, jistě by mohl někoho zaujmout odkaz na fotografie. Právě zde jsou detailní snímky praktičtější verze Insignie. Díky maskovací folii toho sice moc nevidíme, ale z dosavadních zpráv již víme, že Opel nadělí vozidlu chytré přední světlomety Matrix LED.
Zatímco německá automobilka představila technologii na letošním ročníku modelu Astra, větší Insignia dostane o něco lepší verzi s celkem 32 LED diodami. Ty budou poskytovat skvělý světelný tok, díky čemuž se zlepší viditelnost v nočních hodinách až na 400 metrů. To ale stále není vše.
Zástupce středně velkých Opelů dostane stejně jako liftback novou platformu, díky čemuž by měl vůz oproti současné verzi zhubnout přibližně o 175 kg. To je víc než vítaný krok, jelikož aktuální generace zrovna nepatří mezi lehká auta.
Oproti Astře čekejme o něco málo kvalitnější materiály v kabině, její odlišné provedení a také výbava dozná značného vylepšení. Ve srovnání se současnou verzí Sport Tourer dojde k prodloužení rozvoru o 9 centimetrů, o jeden centimetr bude širší rozchod náprav a do délky novinka naroste o 5,5 centimetru.
Prostřednictvím portfolia značek koncernu GM dostane nadcházející Insignia Grand Sport dvojčata v podobě Holdenu Commodore a Buicku Regal. Každý z nich je přitom určen pro jiný světový trh, první pro Austrálii a další pro USA.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?