Čím více se blíží následující rok 2017, tím více je probírán nástupce populárního velkého sedanu Alfa Romeo 166. Nově se ale objevily zprávy, že se jej také nemusíme nikdy dočkat.
Nástupce italského konkurenta pro pětkové BMW nebo éčkový Mercedes-Benz by se měl veřejnosti poprvé ukázat přesně za rok, jenže zatím italská automobilka ani netestovala žádné prototypy, což je trošku zvláštní. Pokud špionážní fotografové vykonávají svou práci na jedničku, pak to vypadá, že Alfa Romeo zřejmě změnila plán.
Nový model by byl konkurentem například také pro Audi A6, Lexus GS, přičemž velký sedan by nesl jméno Giorgio. Velikostí by nikterak neměl strádat vůči Němcům a nejen jim. Předchozí výroky představitelů Alfy Romeo ovšem odhalily, že platforma, na níž by měla nová Alfa stát, podporuje elektrifikaci.
To znamená, že novinka by mohla přijít také ve verzi hybrid, nebo pak také jako čistě elektrická verze. Právě tohle je jeden ze směrů, kterým by se Alfa Romeo mohla v následujících letech ubírat. V současné době se ovšem italská značka zaměřuje ukončení vývoje jejich prvního SUV s názvem Stelvio.
Jenže právě s tím souvisí onen fakt, proč bychom se nemuseli dočkat soupeře A6 anebo pětky od BMW. Segment velkých sedanů je totiž do značné míry již přesycen, a to nejen Němci. Konkurence je zkrátka velká a sázka na SUV je jistější volbou. Nakonec si tedy budeme muset počkat do příštího roku, zda Giorgio přijde, či nikoliv.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?