Čím více se blíží následující rok 2017, tím více je probírán nástupce populárního velkého sedanu Alfa Romeo 166. Nově se ale objevily zprávy, že se jej také nemusíme nikdy dočkat.
Nástupce italského konkurenta pro pětkové BMW nebo éčkový Mercedes-Benz by se měl veřejnosti poprvé ukázat přesně za rok, jenže zatím italská automobilka ani netestovala žádné prototypy, což je trošku zvláštní. Pokud špionážní fotografové vykonávají svou práci na jedničku, pak to vypadá, že Alfa Romeo zřejmě změnila plán.
Nový model by byl konkurentem například také pro Audi A6, Lexus GS, přičemž velký sedan by nesl jméno Giorgio. Velikostí by nikterak neměl strádat vůči Němcům a nejen jim. Předchozí výroky představitelů Alfy Romeo ovšem odhalily, že platforma, na níž by měla nová Alfa stát, podporuje elektrifikaci.
To znamená, že novinka by mohla přijít také ve verzi hybrid, nebo pak také jako čistě elektrická verze. Právě tohle je jeden ze směrů, kterým by se Alfa Romeo mohla v následujících letech ubírat. V současné době se ovšem italská značka zaměřuje ukončení vývoje jejich prvního SUV s názvem Stelvio.
Jenže právě s tím souvisí onen fakt, proč bychom se nemuseli dočkat soupeře A6 anebo pětky od BMW. Segment velkých sedanů je totiž do značné míry již přesycen, a to nejen Němci. Konkurence je zkrátka velká a sázka na SUV je jistější volbou. Nakonec si tedy budeme muset počkat do příštího roku, zda Giorgio přijde, či nikoliv.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?