Škoda Kodiaq je již všem známou novinkou a prakticky již dnes o ní víme všechny potřebné informace. Časem má dorazit i luxusní provedení Laurin & Klement anebo verze Coupe.
Druhá zmíněná však bude podle posledních zpráv dostupná i v ČR. Jeho druhé karosářské provedení kupé však bude určeno především pro Čínu. Tam má konkurovat již zavedenému hráči v podobě BMW X4. A jelikož spekulace ohledně podoby další varianty Kodiaqa nabírají na obrátkách, máme tady zatím její nejdokonalejší ztvárnění.
Má ho na svědomí slavný designér Theophilus Chin a jde tady o pohled z boku. Právě ten ukazuje, jak moc odlišný vlastně Kodiaq Coupe může být. Zcela jistě se zachová aktuální podoba přídě, naopak střecha dostane upravenou zadní linii, což obnáší drobné retuše zadních světel a lehké zmenšení objemu zavazadelníku.
A by tuhle krásku mohlo vlastně pohánět? Musíme si připomenout, že standardní verze vozu nabídne pět motorů – tři zážehové TSI a dva vznětové TDI. A jelikož se jedná o "sportovnější" verzi, lze počítat s výkonnějšími jednotkami, tedy například naftovým dvoulitrem o výkonu 190 koní. Z benzinové nabídky přichází v úvahu dvoulitr TSI o výkonu 220 koní. Ten zatím nenajdeme ani u standardního Kodiaqa, ovšem u verze Coupe by se tak stát mohlo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.