Nové Géčko od Mercedesu zřejmě dostane vzduchový podvozek

ar5, 24. října 2016, 14:50 Google+

Mercedes-Benz třídy G brzy projde výrazným faceliftem. Společně s tím se na svět dostávají první podrobnosti o jeho technice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-Benz G 350 d Professional je nejrustikálnějším modelem v nabídce německé automobilky.

Mercedes-Benz G 350 d Professional je nejrustikálnějším modelem v nabídce německé automobilky. | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Vůz, který je kultovní svým tvarem karoserie a také dovednostmi v terénu, dostane díky faceliftu celou řadu inovací. Už letos v létě britský magazín Autocar informoval, že nadcházející Géčko bude doslova přecpáno inovacemi.

Největší změny se pak ukáží v oblasti prostoru pro cestující a pod povrchem karoserie. Například se jedná o to, že třída G dostane novou platformu. To zaručí masivní snížení váhy v rozmezí až 200 kg oproti současnosti.

Zachován bude i tradiční několika desítky let prověřený hranatý design karoserie. Prakticky zde dojde jen na větší kosmetické změny, ovšem nečekejme jinak tvarovanou karoserii. O něco naroste šířka vozu, to aby se v kabině prostorově "rozměrnější" majitelé cítili vzdušněji.

Podstatné obměny se pak dočká i technika a motory. Právě ta se nově rozroste o možnost zakoupit nové Géčko se vzduchovým odpružením. To následně umožní řidiči zvýšit světlou výšku vozu při jízdě v terénu, zatímco při jízdě na silnici si Géčko samo od sebe podvozek sníží na přijatelnou úroveň.

Zatím to není oficiálně potvrzeno, jenže nasazení tohoto prvku výbavy je takřka nutností. I takový Nissan Navara je vybaven pětiprvkovým zavěšením na zadní nápravě, a to se jedná o pracovní pickup s cenovkou o polovinu nižší, než kolik bude činit základní verze nového Géčka. A jelikož je tenhle Mercedes do jisté míry také pracovním nástrojem, výrobce už zkrátka musel zjednat nápravu.

Co se týče motorizací, pod kapotou nové generace Mercedesu G najdeme všechny aktuální motorizace, včetně zcela nového třílitrového naftového šestiválce, který bude převzat z manažerské třídy E. Společně s tím se zachovají vynikající dovednosti v terénu a změnou projde i odhlučnění kabiny a motoru.

Vytisknout

Diskuze: Nové Géčko od Mercedesu zřejmě dostane vzduchový podvozek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

BMW 750Li Rose Quartz Edition

Japonští milionáři jásají. BMW si pro ně připravilo extra velkou lahůdku

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud