Japonská automobilka Honda řeší problém s novou desátou generací Civicu. Ta se již prodává v USA a nyní se zjistilo, že má jeden velký problém.
Americké zastoupení musí aktualizovat software u 350 tisíc vyrobených exemplářů. Pokud to neudělá, pravděpodobně hrozí, že autu nebude správně fungovat elektrická parkovací brzda, což může vést k nepěkným následkům.
Všem majitelům už bude zaslána emailová pozvánka k návštěvě servisu, kde má být provedena bezplatná aktualizace softwaru. Někoho může zarazit množství 350 tisíc kusů, jenže tohle je "první série", a té se chyby většinou nevyhýbají.
Honda mimochodem varovala, že původní software nedokáže řádně pracovat s asistentem stability. Ten potom brání fungování elektrické parkovací brzdy. Honda naštěstí ubezpečila veřejnost, že kvůli této chybě zatím nedošlo k žádnému zranění ani nehodě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.