Již na začátku letoška se světu ukázala podoba nového sporťáku od firmy Lexus. Ta představila sportovní kupé model LC500, který přijde jak v benzinovém, tak v hybridním provedení.
Nově ale byla tahle novinka přistižena při testech, z nichž vám můžeme ukázat nové video. To zachycuje nejen celou podobu auta, ale hlavně i jeho ostrý brumlavý zvuk, který má na svědomí atmosféricky plněný osmiválec.
Ten nabídne výhradně benzinová verze a místem ukázky zvuku motoru se stal slavný okruh Nurburgring. Právě tam se mohl v plné síle ukázat pětilitrový osmiválec, jehož výkon 473 koní a točivý moment 527 Nm bude parádně cvičit s koly zadní nápravy. Možná ale zarazí fakt, že vůz bude se vším všudy vážit skoro 1,9 tuny, což není málo.
Může za to nejspíše i desetistupňový automat, se kterým by mělo tohle japonské monstrum v saku zrychlit z nuly na 96 km/h za 4,5 sekundy. A aby vše fungovalo podle představ vedení Lexuxu, právě Nordschleife je místem, kde se musí pořádně doladit podvozek a také další součástky. Konkurence je silná a japonská odnož Toyoty si nemůže dovolit chybu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.