Škoda Kodiaq na sebe v posledních dnech strhla velký kus pozornosti, když v Německu proběhla její světová premiéra. Vzápětí jsme se mohli dozvědět, že časem přijde hned několik verzí, ovšem co by jste řekli na provedení pickup?
Právě tuhle pracovní verzi stvořil známý designér Theophilus Chin, který si pohrál s počítačovým programem. Výsledek pak vidíte sami, obří škodovka, která by se klidně mohla stát přímým konkurentem Volkswagenu Amarok, který je sice o něco větší, avšak také dražší.
Není pochyb o tom, že Kodiaq bude mít velký úspěch, Škodě Auto se totiž podařilo něco, co se povede jen málokteré automobilce: splnit očekávání. Už jednou jsme zde měli návrh toho, jak by mohla vypadat nová velká škodovka s korbou, jenže tehdy ještě nebyla známa výsledná oficiální podoba vozu.
Díky nedávné premiéře se tak můžeme podívat na to, jak by s klidným svědomím mohla vypadat prémiově vypadající novinka z Boleslavi, na jejíž ložnou plochu naložíte rozměrný náklad. Bohužel ale stále musíme myslet na koncernovou politiku Volkswagenu, a tak je dost nepravděpodobné, že by VW střelil do vlastní branky gól a nechal si Amaroka prodejně likvidovat levnějším a o něco menším Kodiaqem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.