Když BMW tehdy představilo model X6, svět se najednou obrátil vzhuru nohama. Prodeje značky se značně navýšili a tak není divu, že se tohoto konceptu chytli další výrobci.
Tím posledním je Porsche, které zvažuje, že vpustí do výroby Cayenne Coupe. To není ničím jiným, než Cayennem s ostře seřízlou zádí. Nová myšlenka zaůtočit na BMW X6 a Mercedes GLE Coupe navíc dostala svou první podobu od firmy RM Design.
Co se týče pohonu, pokud někdy vůbec dojde na produkci verze Coupe, pak zcela jistě pod kapotou nenajdeme základní motory. K povaze sportovního SUV patří hromada výkonu, takže šanci by mohl dostat kupříkladu přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec.
Designová stránka počítačově stvořeného návrhu vypadá hlavně zepředu velmi zajímavě. O něco horší to je vzadu, kdy vůz nemá daleko k podobě žáby. Jenže zákazníci mají divné "chutě" a taková obludná X6ka je tak žádaným zbožím, že se nikdo nesmí divit, pokud by Cayenne Coupe trhal prodejní rekordy.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?