Když BMW tehdy představilo model X6, svět se najednou obrátil vzhuru nohama. Prodeje značky se značně navýšili a tak není divu, že se tohoto konceptu chytli další výrobci.
Tím posledním je Porsche, které zvažuje, že vpustí do výroby Cayenne Coupe. To není ničím jiným, než Cayennem s ostře seřízlou zádí. Nová myšlenka zaůtočit na BMW X6 a Mercedes GLE Coupe navíc dostala svou první podobu od firmy RM Design.
Co se týče pohonu, pokud někdy vůbec dojde na produkci verze Coupe, pak zcela jistě pod kapotou nenajdeme základní motory. K povaze sportovního SUV patří hromada výkonu, takže šanci by mohl dostat kupříkladu přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec.
Designová stránka počítačově stvořeného návrhu vypadá hlavně zepředu velmi zajímavě. O něco horší to je vzadu, kdy vůz nemá daleko k podobě žáby. Jenže zákazníci mají divné "chutě" a taková obludná X6ka je tak žádaným zbožím, že se nikdo nesmí divit, pokud by Cayenne Coupe trhal prodejní rekordy.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?