Dnes v podvečer jsme původně měli poprvé spatřit podobu nové Škody Kodiaq. Měli, ale nespatříme. Berlínská premiéra je samozřejmě stále na pořadu dne, samotné oficiální snímky Kodiaqu si ale můžeme prohlédnout již pár hodin před ní. Na svět se dostaly únikem a odhalují to, co už dávno známe. Kodiaq vypadá jako Vision S, samozřejmě bez futuristických detailů, jinak je mu ale skutečně hodně podobný. Má dvojitá přední světla, ostře řezané skupinové svítilny nebo charakteristickou linii na boku karosérie. Přední část, respektive maska chladiče spojená s hlavními světlomety, mající také úzký pásek LED diod pro denní svícení, mohou leckomu připomenout Range Rover Evoque. Ostatně, maskování testovacích prototypů britský vůz také připomínalo. Pohled do kabiny nám nabídla sama Škoda již předevčírem, v rámci úniku tak můžeme pouze poukázat na bezdrátovou nabíječku chytrých telefonů. Více informací přineseme ihned po berlínské premiéře, která je na programu dnes od 18:45. Zůstaňte proto naladěni, rozhodně to není dnes poslední zpráva o sedmimístné Škodovce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.