U Subaru slaví 50. let existence plochého motor Boxer novou edicí Foresteru. Ta se nese v mysliveckém duchu a nabídne solidní výbavu.
Ta bude k dispozici prozatím výhradně na britském trhu a tamní zákazníci by si měli pospíšit. V plánu je totiž výroba pouhých sto kusů. Unikátního Forestera každý rozpozná podle speciální zelené barvy karoserie Hunter Green Metallic.
K ní se přidávají stříbrné lišty pod nárazníky a prahy, výraznější plastové lemy blatníků a v kabině se stane standardem kožené hnědé čalounění. Součástí všeho je bohatá základní výbava s multimediálním systémem Subaru Starlink, navigace, systém pro jízdu v terénu X-Mode a mnoho dalšího.
Nové Subaru Forester bude ve Velké Británii dostupné jak s benzinovým, tak i s naftovým motorem. Tak či tak ale bude vždy k dispozici automatická převodovka Lineartronic, s manuálem se nepočítá. Prodej odstartuje začátkem září.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.