Továrna v Emdenu v Dolním Sasku musí co nejdříve omezit výrobu nového VW Passat. Může za to fakt, že výrobci docházejí... sedadla.
Ano, čtete správně. Potvrdil to sám mluvčí továrny, který uvedl, že Volkswagen řeší potíže s dceřinou firmou Sitech. Ta má na starosti výrobu sedaček pro modely VW, především pak pro Passat. Díky neshodám je nutné snížit výrobní kapacitu.
Ta přitom dnes činí 1 250 kusů denně, jenže to se již zítra změní. Odstávka se pak dotkne jedné třetiny z celkových devíti tisíc zaměstnanců, Ty čeká kratší pracovní doba, popřípadě práce jen v některých dnech v týdnu.
Zatím se počítá s prvním omezením výroby, jenž má začít již od zítra. První odstávka pak skončí 24. srpna. Díky tomu bude postižena výroba verzí Passat, Passat Variant a CC. Ve výsledu by však neměl být problém dodat váš nový VW včas, zatím je výrobní kapacita v předstihu oproti poptávce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.