Továrna v Emdenu v Dolním Sasku musí co nejdříve omezit výrobu nového VW Passat. Může za to fakt, že výrobci docházejí... sedadla.
Ano, čtete správně. Potvrdil to sám mluvčí továrny, který uvedl, že Volkswagen řeší potíže s dceřinou firmou Sitech. Ta má na starosti výrobu sedaček pro modely VW, především pak pro Passat. Díky neshodám je nutné snížit výrobní kapacitu.
Ta přitom dnes činí 1 250 kusů denně, jenže to se již zítra změní. Odstávka se pak dotkne jedné třetiny z celkových devíti tisíc zaměstnanců, Ty čeká kratší pracovní doba, popřípadě práce jen v některých dnech v týdnu.
Zatím se počítá s prvním omezením výroby, jenž má začít již od zítra. První odstávka pak skončí 24. srpna. Díky tomu bude postižena výroba verzí Passat, Passat Variant a CC. Ve výsledu by však neměl být problém dodat váš nový VW včas, zatím je výrobní kapacita v předstihu oproti poptávce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?