Prakticky se jedná o standardní 911 Targu 4S, ovšem po sjetí z výrobní linky se na vůz vrhne hned několik pracovníků. Ty jej vyšperkují dalšími doplňky. V základu auto nese modrý lak Etna Blue, nechybí boční polepy, světlomety s černým pozadím, speciální mřížky chladiče a čtyři černé koncovky výfuku.
Modrá barva se v této edici objevila také v interiéru. Grafitově modrý odstín s kontrastním prošíváním najdeme právě jen zde, což je první velký náznak ekluzivity. Posádku potěší sportovní sedadla nastavitelná v osmnácti směrech nebo speciální prahové lišty s nápisem edice. Poznávacím znamením je absence paketu Sport Chrono.
Pod kapotou se ocitne třílitrový přeplňovaný šestiválec se dvěma turby. Ten poskytuje výkon 420 koní a točivý moment 500 Nm. Na obě nápravy pak výkon putuje skrze sedmistupňový automat PDK s možností řazení skrze pádla pod volantem.
Při zakoupení vozu dostane každý majitel speciální plachtu na auto a fotoalbum obšité modrou kůží. V něm jsou umístěny fotky, které zachycují vývoj a výrobu vozu. Výroba se zastaví na pár kusech, ale zatím není známo, kolik vlastně bude každý z nich stát.