Největší novinkou je příchod benzinového zážehového motoru z Jaguaru F-Type. Pořádný šestiválec s kompresorem nabízí 340 koní a 450 Nm, což bude s Rangem solidně hýbat. Z nuly na stovku s ho totiž vystřelí za 7,1 sekundy, což je na tak velkého obra solidní hodnota.
Ve výbavě se nově ocitla funkce Advanced Tow Assist, jenž usnadní řízení vozu s přívěsem. Stranou nezůstal inteligentní omezovač rychlosti, jenž upravuje nejvyšší rychlost podle aktuálního dopravního značení. Dále tu máme duální desetipalcový dotykový disple a možnost skrze aplikaci InControl Remote Premium na dálku nastavit klimatizaci nebo zapnout vyhřev a ventilaci sedadel.
Zájemci o vrcholné provedení SVAutobiography pak asi zaujme dodatečná plaketa Dynamic. Ta je zkratkou pro přítomnost osmiválcového pětilitru s kompresorem o výkonu 550 koní a točivém momentu 680 Nm. S ním se vůz rozjede z nuly na stovku za 5,4 sekundy a jeho poznávacím znamením je o 8 milimetrů nižší podvozek.