Současné Polo je na trhu více než sedm let a tak by nemělo být překvapením, že ve Wolfsburgu se pomalu ale jistě vyvíjí jeho šestá generace.
Ta má přijít už příští rok a my vám dnes přinášíme nejen první informace o voze, ale také fotky zamaskovaného prototypu (snímky vozu naleznete zde). Zatím se tak můžeme podívat na zajímavě vypadající prototyp, který nese rozsáhlé množství kamufláže karoserie.
Dosti zajímavý je fakt, že vůz se nyní testuje Spojených státech amerických. Možná to je právě proto, že Volkswagen plánuje uvést nové Polo i na tamní trh. Bohužel se zatím nedozvíme, jak moc se změní design příští generace malého hatchbacku. Kamufláž ale i tak nezakrývá vše a lze poznat, že do jisté míry se změní celkový tvar karoserie.
Nevšimnout si nejde ani velkých litých kol z modelu Golf GTI a dvojité sportovní koncovky výfuku. Je také dost možné, že na fotkách je zachyceno nejostřejší provedení Polo GTI, čemuž by jsme se ani tak nedivili. Uklidňující je ale fakt, že se jedná o prototyp a ten může být namixován z různých verzí vozu.
Šestá generace malého VW dostane flexibilní podvozkovou platformu MQB. Ta umožní novému Polu shodit několik desítek kilo na své hmotnosti navzdory tomu, že vůz povyroste do všech směrů. Když už jsme u toho, stačí se podívat na větší délku zadních dveří. Současně s tím naroste rozvor náprav, což jsou náznaky toho, že se v Polu budeme cítit opět o něco víc komfortněji.
Oficiální premiéra proběhne v druhé polovině roku 2017, kdy se všem ukáže nová generace čelící novému Fordu Fiesta. Na podzim se pak rozběhnou jeho prodeje.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?