Současné Polo je na trhu více než sedm let a tak by nemělo být překvapením, že ve Wolfsburgu se pomalu ale jistě vyvíjí jeho šestá generace.
Ta má přijít už příští rok a my vám dnes přinášíme nejen první informace o voze, ale také fotky zamaskovaného prototypu (snímky vozu naleznete zde). Zatím se tak můžeme podívat na zajímavě vypadající prototyp, který nese rozsáhlé množství kamufláže karoserie.
Dosti zajímavý je fakt, že vůz se nyní testuje Spojených státech amerických. Možná to je právě proto, že Volkswagen plánuje uvést nové Polo i na tamní trh. Bohužel se zatím nedozvíme, jak moc se změní design příští generace malého hatchbacku. Kamufláž ale i tak nezakrývá vše a lze poznat, že do jisté míry se změní celkový tvar karoserie.
Nevšimnout si nejde ani velkých litých kol z modelu Golf GTI a dvojité sportovní koncovky výfuku. Je také dost možné, že na fotkách je zachyceno nejostřejší provedení Polo GTI, čemuž by jsme se ani tak nedivili. Uklidňující je ale fakt, že se jedná o prototyp a ten může být namixován z různých verzí vozu.
Šestá generace malého VW dostane flexibilní podvozkovou platformu MQB. Ta umožní novému Polu shodit několik desítek kilo na své hmotnosti navzdory tomu, že vůz povyroste do všech směrů. Když už jsme u toho, stačí se podívat na větší délku zadních dveří. Současně s tím naroste rozvor náprav, což jsou náznaky toho, že se v Polu budeme cítit opět o něco víc komfortněji.
Oficiální premiéra proběhne v druhé polovině roku 2017, kdy se všem ukáže nová generace čelící novému Fordu Fiesta. Na podzim se pak rozběhnou jeho prodeje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.