Automobilka Mercedes už za rok představí terénní oplastovanou verzi modelu třídy E. Má nést označení All Terrain a dnes vám ukážeme, jak přibližně bude jeho vypadat.
Kromě toho má na trh dorazit vůbec první pick-up Mercedes. Ten dostane základ v Nissanu Navara a vedle něj se bude velké pozornosti těšit oplastovaná třída E All Terrain. Krom toho se chystá omlazení třídy S, která to díky novému konkurentovi v podobě BMW řady 7 potřebuje jako sůl.
V podstatě se má jednat o konkurenci pro lety prověřené Audi A6 Allroad a už začátkem léta jsme mohli vidět, že Mercedes testuje něco zvýšeného s kombíkovou karoserií éčkového Mercedesu. V sérii pak počítejme s oplastovanými lemy blatníků, lehce zvýšenou světlou výškou, pohonem všech kol, vzduchovým pružením a zakrytovaným podvozkem.
Přiložený snímek terénního éčka pochází od Tobiase Büttnera. Jeho ztvárnění je vcelku povedené, nechybí rozměrná kola, plasty na karoserii a další doplňky. Pokud půjde vše podle plánu, premiéru vozu čekejme ještě letos na autosalonu v Paříži.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?