Jak to dopadne, když se vedle sebe na letištní dráhu postaví Dodge Challenger SRT Hellcat, Porsche 911 Turbo S a Nissan GT-R? To vám ukáže přiložené video.
Už jen Porsche 911 Turbo S je samo o sobě hodně rychlým autem a ve srovnání s Nissanem GT-R si nevede o moc hůř. Celé srovnání doplňuje silný Američan s názvem Challenger SRT Hellcat, přičemž na svědomí jej mají redaktoři z britského Autocaru.
Všechny tři vozy dorazily na start s automatickou převodovkou, každé auto je přitom z jiného koutu planety. Máme zde zastoupenu Ameriku, Japonsko a Evropu. A co myslíte, zvítězí velkoobjemový Američan, nebo mega rychlý Japonec, či chirurgicky přesný Němec?
Výkon je hlavně u Porsche a Nissanu podobný, jenže Dodge jich má o pořádnou porci více. Zároveň je ale poměrně těžký, což mu v dynamice dvakrát nepřidá. Pokud vás zajímá tenhle ostrý souboj, podívejte se na vítěze, možná budete překvapeni.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.