Jak to dopadne, když se vedle sebe na letištní dráhu postaví Dodge Challenger SRT Hellcat, Porsche 911 Turbo S a Nissan GT-R? To vám ukáže přiložené video.
Už jen Porsche 911 Turbo S je samo o sobě hodně rychlým autem a ve srovnání s Nissanem GT-R si nevede o moc hůř. Celé srovnání doplňuje silný Američan s názvem Challenger SRT Hellcat, přičemž na svědomí jej mají redaktoři z britského Autocaru.
Všechny tři vozy dorazily na start s automatickou převodovkou, každé auto je přitom z jiného koutu planety. Máme zde zastoupenu Ameriku, Japonsko a Evropu. A co myslíte, zvítězí velkoobjemový Američan, nebo mega rychlý Japonec, či chirurgicky přesný Němec?
Výkon je hlavně u Porsche a Nissanu podobný, jenže Dodge jich má o pořádnou porci více. Zároveň je ale poměrně těžký, což mu v dynamice dvakrát nepřidá. Pokud vás zajímá tenhle ostrý souboj, podívejte se na vítěze, možná budete překvapeni.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.