Jak vyřešit to, když někdo nemá velkou sumu peněž na sportovní vůz? Někdo si půjčí v bance, jiný si postaví repliku. Právě druhý způsob zvolil jeden Polák a jak to dopadlo, to se podívejte sami.
Vůz na snímku vypadá vskutku hrozivě a kde kdo by netrefil, o co se vlastně má ve skutečnosti jednat. Někomu může předek auta připomínat Fiat Coupe, ale při pohledu na záď je patrné, že tohle auto se chce podobat něčemu jinému.
Podle majitele repliky, se má jednat o napodobeninu Lamborghini Aventador. No, nám přijde podoba originálního Aventadoru "lehce" odlišná, otázkou je, co na to říká majitel. V domění, že by někdo jeho přestavbu nemusel poznat, pořídil snímek svého "lamba" a na sedačku řidiče umístil fotku skutečného Aventadoru.
Mnohé z vás jistě zajímá, co vlastně stálo základem pro přestavbu. Dotyčným autem se stalo Porsche 944. To je už z principu špatně, protože 944 má velmi dlouhou a úzkou kapotu, což se o Aventadoru zrovna říct nedá.
„Není to přestavba Opelu či Nissanu, ale Porsche, je to auto pro pravé fanoušky sporťáků, je potřeba se na něj podívat osobně,” říká stvořitel repliky. A kdo by snad měl o tenhle výtvor zájem, měl by si připravit 24 900 zlotých (v přepočtu 154 tisíc korun).
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?