Jak vyřešit to, když někdo nemá velkou sumu peněž na sportovní vůz? Někdo si půjčí v bance, jiný si postaví repliku. Právě druhý způsob zvolil jeden Polák a jak to dopadlo, to se podívejte sami.
Vůz na snímku vypadá vskutku hrozivě a kde kdo by netrefil, o co se vlastně má ve skutečnosti jednat. Někomu může předek auta připomínat Fiat Coupe, ale při pohledu na záď je patrné, že tohle auto se chce podobat něčemu jinému.
Podle majitele repliky, se má jednat o napodobeninu Lamborghini Aventador. No, nám přijde podoba originálního Aventadoru "lehce" odlišná, otázkou je, co na to říká majitel. V domění, že by někdo jeho přestavbu nemusel poznat, pořídil snímek svého "lamba" a na sedačku řidiče umístil fotku skutečného Aventadoru.
Mnohé z vás jistě zajímá, co vlastně stálo základem pro přestavbu. Dotyčným autem se stalo Porsche 944. To je už z principu špatně, protože 944 má velmi dlouhou a úzkou kapotu, což se o Aventadoru zrovna říct nedá.
„Není to přestavba Opelu či Nissanu, ale Porsche, je to auto pro pravé fanoušky sporťáků, je potřeba se na něj podívat osobně,” říká stvořitel repliky. A kdo by snad měl o tenhle výtvor zájem, měl by si připravit 24 900 zlotých (v přepočtu 154 tisíc korun).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?