U rumunské automobilky Dacia se všichni snaží, aby další generace populárního Dusteru byla tím nejlepším, co výrobce umí nabídnout. Dneškem už navíc víme, jak bude vypadat její interiér.
Díky prodejním úspěchům a popularitě samotné pak všichni očekávají, co vlastně Dacia vymyslí. Z toho důvodu pro nového Dustera použije modulární architekturu CMF, která však nebude úplně shodná s použitými komponenty u dražších modelů, jako je třeba Nissan Qashqai.
Dnes vůbec poprvé můžeme vidět část záběru na interiér. Podle Dacie se jedná o neplánovaný únik a nikdo neví, kdo jej vlastně zveřejnil. Už podle prvního pohledu je jasné, že zde nastal výrazný posun v oblasti volby materiálů a skladby tlačítek.
Krom toho se dočkáme nárůstu místa v kabině a prozatím nebylo potvrzeno, zda Duster přijde i v sedmimístném provedení. K tomu se má přidat rozšíření příplatkové výbavy a v základu najdeme prvky, o kterých si její současná generace může nechat zdát.
Nová Dacia Duster by měla mít premiéru na letošním podzimnímu pařížskému autosalonu. Do prodeje se má dostat v závěru letošního roku a na výběr mají být verze s dieselovými a benzinovými motory, s pohonem předních nebo všech kol a do nabídky vstoupí provedení s robotizovaným manuálem Easy-R.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.