U rumunské automobilky Dacia se všichni snaží, aby další generace populárního Dusteru byla tím nejlepším, co výrobce umí nabídnout. Dneškem už navíc víme, jak bude vypadat její interiér.
Díky prodejním úspěchům a popularitě samotné pak všichni očekávají, co vlastně Dacia vymyslí. Z toho důvodu pro nového Dustera použije modulární architekturu CMF, která však nebude úplně shodná s použitými komponenty u dražších modelů, jako je třeba Nissan Qashqai.
Dnes vůbec poprvé můžeme vidět část záběru na interiér. Podle Dacie se jedná o neplánovaný únik a nikdo neví, kdo jej vlastně zveřejnil. Už podle prvního pohledu je jasné, že zde nastal výrazný posun v oblasti volby materiálů a skladby tlačítek.
Krom toho se dočkáme nárůstu místa v kabině a prozatím nebylo potvrzeno, zda Duster přijde i v sedmimístném provedení. K tomu se má přidat rozšíření příplatkové výbavy a v základu najdeme prvky, o kterých si její současná generace může nechat zdát.
Nová Dacia Duster by měla mít premiéru na letošním podzimnímu pařížskému autosalonu. Do prodeje se má dostat v závěru letošního roku a na výběr mají být verze s dieselovými a benzinovými motory, s pohonem předních nebo všech kol a do nabídky vstoupí provedení s robotizovaným manuálem Easy-R.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?