Porsche Panamera patří mezi nejoblíbenější zástupce limuzín vyšší třídy, stejně jako mezi nejprodávanější vozy se znakem Stuttgartské automobilky. Panamera byla odhalena v roce 2009. Není tak divu, že po sedmi letech je za dveřmi příchod druhé generace.
O příchodu nové generace Panamery, nás německá automobilka informuje v přiloženém videu. V něm nás provází největšími úspěchy automobilky. Nezapomíná přitom patřičně zdůraznit to, že mnoho z prvků a vozů, které Porsche proslavilo se před jejich příchodem zdáli jako šílenství. Jeden příklad za všechny je účast modelu Porsche 935, který vycházel se supersportu 911 na offroadovém závodě Rally Dakar.
Bohužel krom procházky znamenitou historií automobilky, nám toho video samotné o nové Panameře mnoho nenapoví. Zatím známe jen tvar zadních partií vozu. Z nich ale můžeme usoudit, že se radikální změna designu nekoná. Což vlastně vůbec není na škodu.
Americký server Autoblog.com si ovšem všímá podivné mezery na písmenem „S“ v nápisu „Porsche“. Dle jejich názoru před námi Porsche může ukrývat dělené víko kufru, což by bylo v daném segmentu skutečně nečekané. Proč se zde dělení nachází, se pravděpodobně dozvíme až s dalším poodhalením vizáže Panamery.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?