Na světě nalezneme jen málo vozů, které se svou slávou a oblíbeností dokáží vyrovnat legendární Toyotě Supře A80. Její výroba byla ukončena v roce 2002 a prozatím se následovníka nedočkala. To se ale může brzy změnit.
Toyota Supra A80 ve své době patřila mezi největší ikony automobilového průmyslu. Neobešel se bez ní žádný pořádný film o autech a jen těžko bychom hledali chlapecký pokojík, kde by Supra nevysela na zdi. Není proto divu, že se o příchodu novodobé Supry hovoří již od roku 2014, kdy Toyota na autosalonu v Detroitu představila koncept FT-1, který na sobě nese mnoho stylistických detailů, odkazujících přímo na legendární Supru.
Pokud patříte k části automobilových fandů, kteří na příchod nové Supry čekají stejně jako na příchod Mesiáše, máme pro vás skvělou zprávu. Díky serveru Supramkv.com na povrch prosákla informace, že Toyota si nechala v Evropě opět zaregistrovat název Supra.
Můžeme se opravdu těšit na návrat legendy z přelomu tisíciletí, nebo si jen Toyota chrání název svého minulého modelu?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?