Na světě nalezneme jen málo vozů, které se svou slávou a oblíbeností dokáží vyrovnat legendární Toyotě Supře A80. Její výroba byla ukončena v roce 2002 a prozatím se následovníka nedočkala. To se ale může brzy změnit.
Toyota Supra A80 ve své době patřila mezi největší ikony automobilového průmyslu. Neobešel se bez ní žádný pořádný film o autech a jen těžko bychom hledali chlapecký pokojík, kde by Supra nevysela na zdi. Není proto divu, že se o příchodu novodobé Supry hovoří již od roku 2014, kdy Toyota na autosalonu v Detroitu představila koncept FT-1, který na sobě nese mnoho stylistických detailů, odkazujících přímo na legendární Supru.
Pokud patříte k části automobilových fandů, kteří na příchod nové Supry čekají stejně jako na příchod Mesiáše, máme pro vás skvělou zprávu. Díky serveru Supramkv.com na povrch prosákla informace, že Toyota si nechala v Evropě opět zaregistrovat název Supra.
Můžeme se opravdu těšit na návrat legendy z přelomu tisíciletí, nebo si jen Toyota chrání název svého minulého modelu?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?