Na světě nalezneme jen málo vozů, které se svou slávou a oblíbeností dokáží vyrovnat legendární Toyotě Supře A80. Její výroba byla ukončena v roce 2002 a prozatím se následovníka nedočkala. To se ale může brzy změnit.
Toyota Supra A80 ve své době patřila mezi největší ikony automobilového průmyslu. Neobešel se bez ní žádný pořádný film o autech a jen těžko bychom hledali chlapecký pokojík, kde by Supra nevysela na zdi. Není proto divu, že se o příchodu novodobé Supry hovoří již od roku 2014, kdy Toyota na autosalonu v Detroitu představila koncept FT-1, který na sobě nese mnoho stylistických detailů, odkazujících přímo na legendární Supru.
Pokud patříte k části automobilových fandů, kteří na příchod nové Supry čekají stejně jako na příchod Mesiáše, máme pro vás skvělou zprávu. Díky serveru Supramkv.com na povrch prosákla informace, že Toyota si nechala v Evropě opět zaregistrovat název Supra.
Můžeme se opravdu těšit na návrat legendy z přelomu tisíciletí, nebo si jen Toyota chrání název svého minulého modelu?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?