K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Také Ford podlehl módě, Fiesta a Focus nabídnou vzhled verzí ST bez patřičné techniky

ar6, 3. června 2016, 04:00 Google+

Vzhled sportovní varianty bez jakkoliv upravené techniky je poněkud zvráceným trendem posledních několika let. Stačí si vzpomenout na všechny ty modely R-Line, Monte Carlo nebo GT Line. Dnešním dnem si mezi tato označení zapište další, Ford totiž přichází s Fiestou a Focusem ST-Line.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fordy Fiesta a Focus přicházejí ve sportovně laděné variantě ST-Line.

Fordy Fiesta a Focus přicházejí ve sportovně laděné variantě ST-Line. | foto: Ford

Sdílejte článek

Jestliže alespoň trochu znáte dnešní strategii automobilek ohledně sportovních a pseudosportovních derivátů, dávají verze ST-Line dokonalý smysl. Vždyť zaujmout na první pohled chce každý, vyladěný přeplňovaný dvoulitr k tomu ale příliš nepotřebuje. To vyšperkovaná Fiesta s tří- nebo pětidveřovou karosérií a Focus ve variantě hatchback nebo kombi splňují dokonale. Samozřejmě, pokud je vybavíte prvky ST-Line.

Jejich výčet je poměrně jednoduchý a vlastně také docela zřejmý. Oba modely mají černou masku chladiče se strukturou včelí plástve, tmavé okolí mlhovek, černou linku pod bočními okny, difuzor, zadní spoiler, několik specifických znáčků a 17palcová litá kola v šedé metalíze Rock. Fiesta dostala navíc přední splitter, Focus má novou střední část předního nárazníku. Uvnitř došlo na anatomická sedadla s kontrastním červeným prošíváním, perforovanou kůží čalouněný sportovní volant, hliníkové pedály, specifickou hlavici řadicí páky a prahy s logem ST-Line.

Jedinou výraznější technickou úpravou je o 10 milimetrů snížený sportovní podvozek. Pod kapotou Fiesty může být litrový tříválec EcoBoost o výkonu 100, 125 nebo 140 koní, respektive naftová patnáctistovka TDCi o výkonu 95 koní. Focus má litrový EcoBoost o výkonu 125 koní, dále 1.5 EcoBoost s výkonem 150 nebo 182 koní, 1.5 TDCi o výkonu 120 koní a konečně dvoulitr TDCi se silou 150 koní. Fiesta v Německu startuje na 17 150 eurech (cca 464 000 korun), Focus pořídíte za nejméně 23 610 eur (cca 638 000 korun).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Také Ford podlehl módě, Fiesta a Focus nabídnou vzhled verzí ST bez patřičné techniky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Cesta autem na dovolenou? V nejoblíbenějších oblastech opět podražilo

Nová Audi A1

Nová Audi A1 oficiálně: Co všechno nabídne dokonalý partner pro život ve městě?

Závodní stroj skončil po drobné kolizi v plamenech

Závodní stroj zachvátily plameny, odvážný otec přesto běžel vytáhnout svého syna

Tatra 815 a Hawker Siddeley Trident společnosti Air China

Tatra v Číně? I tato česká značka slavila na východě úspěch

Jízda bez předního kola? Řidič v St. Louis si poradil hodně neobvyklým způsobem

Jízda bez předního kola? Tento řidič si poradil hodně nezvyklým způsobem

K pohonu slouží litrový tříválec, Suzuki Celerio.

Nejlevnější nová auta na českém trhu? Tohle pořídíte do 250 tisíc

reklama
reklama

Doporučujeme

Hyundai RM16 je třetím pokračováním dvoumístného kupé s motorem uprostřed.

Hyundai má už třetí kupé s motorem uprostřed, do výroby ale RM16 nezamíří

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Úchvatný off-road Škoda 973? Babeta chtěla do světa, ale z Moskvy přišlo ne

  2. Čelní srážka s kamionem? Volvo opět ukázalo, jak neuvěřitelně bezpečná auta umí postavit

  3. Nejlevnější nová auta na českém trhu? Tohle pořídíte do 250 tisíc

  4. Japonská kopie legendárního Humvee? Mega Cruiser je dodnes největším SUV Toyoty

  5. Škoda VOS? Obrněný speciál komunistických papalášů jezdil po kolejích rychleji než na silnici

  6. Jak se stát celosvětovou celebritou za pár hodin? Tahle slečna našla unikátní způsob

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud