Aston Martin do světa vypustil online konfigurátor brutální okruhové bestie Vantage GT8. A nám, automobilovým nadšencům, tak připravil hodiny a hodiny zábavy a fantazírování.
Každý občas sní, jaké by to bylo, mít v garáži zaparkovaný exklusivní supersport, který byl navíc vyroben přesně dle našeho přání. S tím, aby mohly být tyto naše sny ještě realističtější, nám nyní pomáhá britská automobilka Aston Martin. Ta do spustila online konfigurátor jedinečného supersportu Vantage GT8.
Aston Martin Vantage GT8 je supersport se silniční homologací, jehož vzhled je z velké míry inspirován designem okruhového speciálu Vantage V8 GTE. Pod jeho kapotou tepe 4,7 litrový motor V8 s atmosférickým plněním a výkonem 446 koňských sil.
Chcete-li se zasnít do toho, jaké by to bylo nechat si vyrobit tento supersport přesně dle vašeho přání, není nic jednoduššího, než kliknout na následující ODKAZ a užít si hodiny ničím nerušené zábavy při tvorbě svého snu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.