Aston Martin do světa vypustil online konfigurátor brutální okruhové bestie Vantage GT8. A nám, automobilovým nadšencům, tak připravil hodiny a hodiny zábavy a fantazírování.
Každý občas sní, jaké by to bylo, mít v garáži zaparkovaný exklusivní supersport, který byl navíc vyroben přesně dle našeho přání. S tím, aby mohly být tyto naše sny ještě realističtější, nám nyní pomáhá britská automobilka Aston Martin. Ta do spustila online konfigurátor jedinečného supersportu Vantage GT8.
Aston Martin Vantage GT8 je supersport se silniční homologací, jehož vzhled je z velké míry inspirován designem okruhového speciálu Vantage V8 GTE. Pod jeho kapotou tepe 4,7 litrový motor V8 s atmosférickým plněním a výkonem 446 koňských sil.
Chcete-li se zasnít do toho, jaké by to bylo nechat si vyrobit tento supersport přesně dle vašeho přání, není nic jednoduššího, než kliknout na následující ODKAZ a užít si hodiny ničím nerušené zábavy při tvorbě svého snu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?