Lada Vesta dostala prodlouženou verzi Signature. Zatím bude vozit výhradně papaláše

ar5, 31. května 2016, 08:25 Google+

Lada Vesta je populární ruský sedan, který se již loni měl dočkat prodloužené verze. Po několika měsících čekání na ni konečně došlo, a tak vám představujeme edici Signature.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lada Vesta Signature

Lada Vesta Signature | foto: Lada

Sdílejte článek

Ta je o 25 centimetrů delší než klasická Vesta a jak je logické, největší nárůst místa si užijí pasažéři na zadních sedadlech. Navíc, první z postavených exemplářů předala Lada úředníkům v Samarské oblasti, aby si jej mohli pořádně vyzkoušet.

Ruským úředníkům pak chce Lada předat dalších deset kusů, které mají během jízd v reálném světě prověřit, jak je auto kvalitní a zda o něj bude mít veřejnost dostatečný zájem. Výrobce nechce nic ponechat náhodě a chce zjišťovat názory na poskytovaný komfort.

Následné poznámky a dodatky úředníků budou následně vyhodnoceny a následně Lada posoudí, zda Vestu Signature pustí do sériové výroby. Důležitá je pak informace, že oproti klasické verzi vozu má Signature natažený rozvor o 250 mm na celkovou hodnotu 2885 mm. Na délku vůz měří 4660 mm a kromě více místa pro kolena vzadu se dostalo i na zvětšení prostoru pro hlavu

V základní výbavě najdou ruští úředníci kožené čalounění, speciální konzoli s držáky na nápoje (nebo popelníkem), USB vstupy na zadních vyhřívaných sedadlech a palubní deska je ozdobena chromovanými prvky.

Vytisknout

Diskuze: Lada Vesta dostala prodlouženou verzi Signature. Zatím bude vozit výhradně papaláše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Borgward BX7 přichází na trh, zatím však jen ten čínský.

Znovuzrozený Borgward zná svou cenu, SUV BX7 je téměř za hubičku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud