Lada Vesta je populární ruský sedan, který se již loni měl dočkat prodloužené verze. Po několika měsících čekání na ni konečně došlo, a tak vám představujeme edici Signature.
Ta je o 25 centimetrů delší než klasická Vesta a jak je logické, největší nárůst místa si užijí pasažéři na zadních sedadlech. Navíc, první z postavených exemplářů předala Lada úředníkům v Samarské oblasti, aby si jej mohli pořádně vyzkoušet.
Ruským úředníkům pak chce Lada předat dalších deset kusů, které mají během jízd v reálném světě prověřit, jak je auto kvalitní a zda o něj bude mít veřejnost dostatečný zájem. Výrobce nechce nic ponechat náhodě a chce zjišťovat názory na poskytovaný komfort.
Následné poznámky a dodatky úředníků budou následně vyhodnoceny a následně Lada posoudí, zda Vestu Signature pustí do sériové výroby. Důležitá je pak informace, že oproti klasické verzi vozu má Signature natažený rozvor o 250 mm na celkovou hodnotu 2885 mm. Na délku vůz měří 4660 mm a kromě více místa pro kolena vzadu se dostalo i na zvětšení prostoru pro hlavu
V základní výbavě najdou ruští úředníci kožené čalounění, speciální konzoli s držáky na nápoje (nebo popelníkem), USB vstupy na zadních vyhřívaných sedadlech a palubní deska je ozdobena chromovanými prvky.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.