Lada Vesta je populární ruský sedan, který se již loni měl dočkat prodloužené verze. Po několika měsících čekání na ni konečně došlo, a tak vám představujeme edici Signature.
Ta je o 25 centimetrů delší než klasická Vesta a jak je logické, největší nárůst místa si užijí pasažéři na zadních sedadlech. Navíc, první z postavených exemplářů předala Lada úředníkům v Samarské oblasti, aby si jej mohli pořádně vyzkoušet.
Ruským úředníkům pak chce Lada předat dalších deset kusů, které mají během jízd v reálném světě prověřit, jak je auto kvalitní a zda o něj bude mít veřejnost dostatečný zájem. Výrobce nechce nic ponechat náhodě a chce zjišťovat názory na poskytovaný komfort.
Následné poznámky a dodatky úředníků budou následně vyhodnoceny a následně Lada posoudí, zda Vestu Signature pustí do sériové výroby. Důležitá je pak informace, že oproti klasické verzi vozu má Signature natažený rozvor o 250 mm na celkovou hodnotu 2885 mm. Na délku vůz měří 4660 mm a kromě více místa pro kolena vzadu se dostalo i na zvětšení prostoru pro hlavu
V základní výbavě najdou ruští úředníci kožené čalounění, speciální konzoli s držáky na nápoje (nebo popelníkem), USB vstupy na zadních vyhřívaných sedadlech a palubní deska je ozdobena chromovanými prvky.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?