Lada Vesta je populární ruský sedan, který se již loni měl dočkat prodloužené verze. Po několika měsících čekání na ni konečně došlo, a tak vám představujeme edici Signature.
Ta je o 25 centimetrů delší než klasická Vesta a jak je logické, největší nárůst místa si užijí pasažéři na zadních sedadlech. Navíc, první z postavených exemplářů předala Lada úředníkům v Samarské oblasti, aby si jej mohli pořádně vyzkoušet.
Ruským úředníkům pak chce Lada předat dalších deset kusů, které mají během jízd v reálném světě prověřit, jak je auto kvalitní a zda o něj bude mít veřejnost dostatečný zájem. Výrobce nechce nic ponechat náhodě a chce zjišťovat názory na poskytovaný komfort.
Následné poznámky a dodatky úředníků budou následně vyhodnoceny a následně Lada posoudí, zda Vestu Signature pustí do sériové výroby. Důležitá je pak informace, že oproti klasické verzi vozu má Signature natažený rozvor o 250 mm na celkovou hodnotu 2885 mm. Na délku vůz měří 4660 mm a kromě více místa pro kolena vzadu se dostalo i na zvětšení prostoru pro hlavu
V základní výbavě najdou ruští úředníci kožené čalounění, speciální konzoli s držáky na nápoje (nebo popelníkem), USB vstupy na zadních vyhřívaných sedadlech a palubní deska je ozdobena chromovanými prvky.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?