Šéf koncernu FCA Sergio Marchionne se nedávno stal výkonným ředitelem automobilky Ferrari. Díky tomu nám nově nastínil, co vše hodlá Ferrari v budoucnu vyrábět.
Úkolem číslo jedna je zavédení hybridního pohonu do sériové výroby. Zároveň se můžeme ještě letos těšit na premiéru otevřeného LaFerrari Spider. To se vyrobí v počtu 150 až 200 kusů a pod kapotou se objeví atmosférický dvanáctiválec s objemem 6,3 litru. Ten bude opět doplněn hybridním systémem a celkový výkon dosáhne 963 koní.
Naopak některé fanoušky značky nepotěší fakt, že se nedočkáme nástupce slavného Ferrari Dino. Ten měl dostat přeplňovaný šestiválec a odkazovat na dávného předchůdce. Vývoj vozu se ale aktuálně dal stranou, protože Ferrari "nedokáže najít přesné zacílení."
Zároveň je dost možné, že by novodobé Dino bralo klientelu většímu modelu 488 GTB. Automobilka je navíc dost úspěšná, protože její příjmy se oproti minulému roku zvýšily o 8,8 % na 675 milionů eur.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?